Gå til innhold

Du kan oppdatere til Windows Phone 8.1 nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt, men jeg avventer til jeg får den offisielle versjonen. Kan vel ikke ta så all verden med tid.

 

Noen som vet hvordan denne er i forhold til språk?

 

Med tanke på språk, så er det selvfølgelig Norsk

 

Finnes ikke en eneste god grunn til å vente. Når den offisielle utgaven er tilgjengelig, så får du oppdatere telefonen til den.

Det eneste du ender opp med er å vente unødvendig lenge grunnet operatørene skal ha sitt å si om programvaren. Her i huset oppdateres alle Lumia modeller til 8.1 med DVP :)

Lenke til kommentar

Kjekt, men jeg avventer til jeg får den offisielle versjonen. Kan vel ikke ta så all verden med tid.

 

Noen som vet hvordan denne er i forhold til språk?

 

Nettopp installert oppdateringen, og alt er på norsk også etter oppdatering. Minus Cortana og den slags, da.. :)

Lenke til kommentar

Nettopp installert her også (Lumia 1520) - men... Får ikke kontakt med "Store" (fikk en feilkode, som jeg dessverre ikke noterte meg). Når jeg går inn i "Store" nå - er alt låst. Går ikke å trykke på noen av ikonene. WiFi-dekningen er BETYDELIG redusert..Enkelte ganger våkner ikke telefonen, når jeg trykker på power-knappen - og må da restarte telefonen.. Mao - oppdateringen anbefales IKKE!

driver å laster ned oppdateringen nå.

 

mozart66 kan virke som om store faktisk er nede.

http://forums.wpcentral.com/windows-phone-8-1/274919-store-error-code-805a01f7.html

 

Ahh... takk:)

Lenke til kommentar

FYI: Av samme grunn som Siri, så kommer vi nok aldri til å få en norsk utgave av Cortana dessverre.

Stemmegjenkjenning krever stemmedata, mye stemmedata, og fra hele landet. Dialekter, alder og kjønn må også tas med i beregningen. Tilnærmet lik et umulig prosjekt.

640kb er ikke nok minne, men dette er jeg bomsikker på! (... nesten) :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ADVARSEL!!!

 

Wifi og Mobilnettet nekta å virke etter oppdateringen. Og da var det også for sent å ta backup av alt, pga det krever nett. Du kan fremdeles koble til USB og få ut filer, men ikke noe annet. Da kom det skjellsord som hadde gjort en nordlending forlegen!

Flere og flere kommer på MSDN og klager på dette.

 

Måtte hard-resette min 920. Ta backup til skyen via innstillinger->sikkerhetskopi før du benytter deg av denne preview-WP8.1-oppdateringen.

 

Når dette er sagt, så går det som det suser nå. Liker virkelig det jeg ser!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...