Gå til innhold

Kamptråd: Cardiff - Liverpool


Colin.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OGS håper på at Liverpool ikke takler presset. Men ser egentlig ikke for meg et feilkjær her. Spesielt om

Liverpool kjører Agger-Sktrel på stopperplassen, to clean sheet's på rappen er ikke tilfeldig(selv om United strengt tatt var lackluster at best).

Cardiff har vært meget dårlig defensivt under Ole Gunnar Solskjær og Liverpool burde kjøre over dem uten store problemer(på papiret).

Blir morsomt å se Bellamy+ en hel del nordmenn mot Liverpool.

 

 

Cardiff City - L L L W L

Liverpool - W L W W W

Lenke til kommentar

OGS håper på at Liverpool ikke takler presset. Men ser egentlig ikke for meg et feilkjær her. Spesielt om

Liverpool kjører Agger-Sktrel på stopperplassen, to clean sheet's på rappen er ikke tilfeldig(selv om United strengt tatt var lackluster at best).

Cardiff har vært meget dårlig defensivt under Ole Gunnar Solskjær og Liverpool burde kjøre over dem uten store problemer(på papiret).

Blir morsomt å se Bellamy+ en hel del nordmenn mot Liverpool.

 

 

Cardiff City - L L L W L

Liverpool - W L W W W

 

Ole Gunnar Feilskjær!

 

Nei, nå går jeg tilbake i hulen min.

Lenke til kommentar

Hadde dette vært et år tilbake i tid eller lenger, hadde eg vært skeptisk og nærvøs. Mot nedrykkskandidater gikk Liverpool på den ene smellen etter den andre tidligere.

Men med det spillet, gleden, flyten, og den positive atmosfæren i og rundt laget vi ser nå for tiden, har eg mye større tro på seier til Liverpool, enn at Cardiff kan få med seg poeng fra denne kampen.

 

Så får vi satse på poengdeling mellom Chelsea og Arsenal.

At Fulham skal få med seg poeng fra kampen mot City er vel for mye forlangt.

Lenke til kommentar

Spiller Liverpool som de pleier så vinner vi denne kampen.

 

På en annen side så er dette en typisk kamp Liverpool kunne finne på å tape poeng. Var kamper som dette som førte til at Liverpool ''mistet'' gullet i 09

Jo, men det er vell sagt om flere kamper så langt. Vi er langt sterkere offansivt nå. Og det viser vell også på antall uavgjort denne sessongen, og ikke minst målprotokollen. Totalt er vi nok svakere bakover enn den gang.
Lenke til kommentar

Fun facts

 

30% of Cardiff's goals have come from headers, the highest proportion of any team in the top division, while Liverpool (11) have scored the most in total.

Liverpool have conceded the highest proportion of headed goals (23%), while Cardiff have also conceded the joint-most headed goals in the Premier League this season (10).

Liverpool have scored more first half goals in the Premier League this season (48) than 16 of the other 19 teams in the league have in total this season.

Cardiff have won their last five home league games against Liverpool, but the last of these was in 1959.

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...