Gå til innhold

Dette er nye YouTube


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer Google, dere har klart å gjøre YouTube enda styggere. BAre se på alle de ubrukte områdene, som nå i tillegg er grået ut. Kan de ikke i det minste ha innholdet sammenhengende, og gråe ut kantene ytterst, istedet for å ha grå linjer komme mellom alle boksene med innhold. Om de hadde midtstilt det forrige designet, for så å ha grått på kantene til venstre og høyre hadde dette hatt et bedre resultat, imo.

 

For ikke å nevne abonnementslisten til i sidebaren, for meg som abonnerer på 43 kanaler, ikke er en veldig god løsning, da mer en halvparten av de må jeg lete i en meny som forsvinner så fort jeg dunker borti datamusa for å finne. Da var løsningen med en egen boks jeg kunne scrolle i mye bedre.

 

På den positive siden, liker jeg bedre hvordan du kan få tilgang til sidebaren fra en videoside nå enn før, da den forrige løsningen egentlig var ganske uvanlig, og ikke noe som gjorde så det falt deg inn at du måtte klikke der for å komme til sidebaren.

 

Konklusjon; YouTube, gå tilbake til sånn utseendet var før, og start med modernisering fra scratch, men IKKE gjør det som det er nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Screenshottet stemmer jo ikke med virkeligheten. Det ser iallefall mindre stygt ut hos meg (logo over sidebaren og ikke tilsynelatende random plassert, f.eks.)

 

helt riktig, bilde er feil.

YouTube blir bare dårligere og dårligere.. Nå er jo subscribe fusjonen helt menings løs..

 

hvorfor er den det? jeg ser ikke noe mindre mening med det en før?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

hvorfor er den det? jeg ser ikke noe mindre mening med det en før?

 

Uoversiktelighet. Det er så rotete at det ikke gir mening at den fusjonen eksisterer lengre. Dersom jeg skal se de jeg abonnerer på YouTube vil jeg at jeg får en oversikt som er ryddig. En liste med hva som er lastet opp er ikke ryddighet. Jeg liker hvordan "ting å se på" er, da den faktisk funker som den skal, mens abonnering rett og slett er rotete.

Lenke til kommentar

Gratulerer Google, dere har klart å gjøre YouTube enda styggere. BAre se på alle de ubrukte områdene, som nå i tillegg er grået ut. Kan de ikke i det minste ha innholdet sammenhengende, og gråe ut kantene ytterst, istedet for å ha grå linjer komme mellom alle boksene med innhold. Om de hadde midtstilt det forrige designet, for så å ha grått på kantene til venstre og høyre hadde dette hatt et bedre resultat, imo.

 

For ikke å nevne abonnementslisten til i sidebaren, for meg som abonnerer på 43 kanaler, ikke er en veldig god løsning, da mer en halvparten av de må jeg lete i en meny som forsvinner så fort jeg dunker borti datamusa for å finne. Da var løsningen med en egen boks jeg kunne scrolle i mye bedre.

 

På den positive siden, liker jeg bedre hvordan du kan få tilgang til sidebaren fra en videoside nå enn før, da den forrige løsningen egentlig var ganske uvanlig, og ikke noe som gjorde så det falt deg inn at du måtte klikke der for å komme til sidebaren.

 

Konklusjon; YouTube, gå tilbake til sånn utseendet var før, og start med modernisering fra scratch, men IKKE gjør det som det er nå.

Jeg tror områdene som er grået ut er der reklamen skal være.

Endret av The NoPro
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...