Gå til innhold

– Apple er klar for større iPhone-modeller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men blir gøy å se reaksjoner dersom Apple faktisk lanserer en 5,7" mobil.

Alle iPhone brukere som har kritisert Note serien vil da føle seg ganske så lur :p

 

 

Fordi det er ikke mulig å kritisere Apple for å levere 5,7" telefon(er)? Om Apple blir som brorparten av Androidprodusentene nå hvor de tvinger deg over på type 5,0"++ store modeller om du vil ha toppmodellene så skal jeg med glede være den første som kritiserer Apple for det.

 

Om de derimot leverer en kompakt og en "jumbo" telefon med tilsvarende spesifikasjoner så man ikke føler seg presset over på gigantiske telefoner om man ønsker toppmodellen så er det vell ingen grunn til kritikk. Hadde ikke kritisert Samsung heller om de hadde klart å levere noe tilsvarende Galaxy Note 3 på maks 4,5", men det gjør de altså ikke så om du ønsker "det beste" så må du nesten ta til takke med jumbotelefonen som selvsagt ikke passer for alle og enhver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tipper på to modeller, en med 4,0 - 4,5" skjerm og en med 4,5 - 5,5" skjerm med tilnærmet lik maskinvare på begge to for å ikke skape dette håpløse skikkelig i spesifikasjoner mellom kompakte og digre modeller som det er per i dag med Android telefoner.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

 

Men blir gøy å se reaksjoner dersom Apple faktisk lanserer en 5,7" mobil.

Alle iPhone brukere som har kritisert Note serien vil da føle seg ganske så lur :p

 

Da er plutselig dét den perfekte skjermstørrelse

Apple kommer vel til å presentere det som innovasjon også?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Lurer på når apple skal droppe nummereringa. Det begynner så smått og bli tåpelig. Iphone 10?

 

Relativt greit og oversiktlig synes jeg. For min del kunne de ha tatt det enda lengre, og holdt seg utelukkende til sifferet på premiumutgaven. Det hadde funket fint for Apple, siden de tross alt bare produserer to telefoner.

 

Det hadde derimot ikke funket så bra for produsenter som Samsung, som produserer et stort spekter av ulike mobiler. Der gir det mening å gi de ulike modellene egennavn, men jeg synes ikke Samsung har lykkes så godt med det. Skal man først gi en mobil et særegent navn, bør det være fordi man ønsker å tydelig skille den fra de andre modellene av samme produsent. Samsung har derimot utvannet Galaxy-navnet så mye at det ikke lenger gir noen mening. Samsung kommet med fire iterasjoner av selve toppmodellen Galaxy, men de har i tillegg brukt det samme navnet på et hav av andre produkter; Galaxy Core Plus, Galaxy Note, Galaxy Xcover, Galaxy S4 Active, Galaxy Express, Galaxy Mini, Galaxy Ace... osv. Mange av disse har til og med kommet i flere utgaver. Snakk om rot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men blir gøy å se reaksjoner dersom Apple faktisk lanserer en 5,7" mobil.

Alle iPhone brukere som har kritisert Note serien vil da føle seg ganske så lur :p

Hvorfor? iPhone brukere kan fortsatt mene akkurat det samme selv om Apple lanserer en iPhone på 5,7".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...