Gå til innhold

Nå får YouTube ryddigere kommentarfelt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får nesten ikke lov til å se videoer logget inn lenger.

 

Får opp en rute med: "Hvilket navn vil du bruke?"

Uansett hva jeg velger der, er neste steg: "Det opprettes en ny side for kanalen din på Google+."

Og så må jeg godta Google+ sine vilkår.

 

Jeg ønsker ikke å ha noen G+ profil eller noen side for kanalen min der. Trykker jeg X og prøver å spille av videoen popper den ruten opp på nytt. Må hamre f5 noen ganger til den gir opp.

 

Man ser G+ er desperate...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Oi, så nå vil de slette kontoen min på YouTube dersom jeg ikke vil ha G+.. Jævla drittsekker Google har blitt. Verre brukervennlighet skal du faen med lete lenge etter!

 

sN37uzT.png

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nei, fyfaen, heller troll og bøller enn en masse jævler som tagger hverandre. Det holder med de på facebook.

 

Mhm.. Nå kan du ikke engang kommenterer uten å koble til det jævla drittet. Føler jeg bare må boikotte YouTube ved å slette kontoen min nå...

Lenke til kommentar

Oi, så nå vil de slette kontoen min på YouTube dersom jeg ikke vil ha G+.. Jævla drittsekker Google har blitt. Verre brukervennlighet skal du faen med lete lenge etter!

 

 

De vil kun slette det du har knyttet opp til G+-kontoen på Youtube. Har du beholdt brukerprofilen din på Youtube og ikke komblet den med G+ beholdes dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oi, så nå vil de slette kontoen min på YouTube dersom jeg ikke vil ha G+.. Jævla drittsekker Google har blitt. Verre brukervennlighet skal du faen med lete lenge etter!

 

sN37uzT.png

Gjorde dette nettopp. Det du gjør er at du går inn på youtube-kontoen din og tar vekk sammenslåingen av kontoen (merk, youtube-kontonavnet ditt vil bli det det var før). Deretter står du fri til å slette google+ profilen uten noen virkninger på hverken gmail-kontoen eller youtube-kontoen. Du vil ikke lenger kunne logge inn på youtube med gmail-kontoen din, da. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Gjorde dette nettopp. Det du gjør er at du går inn på youtube-kontoen din og tar vekk sammenslåingen av kontoen (merk, youtube-kontonavnet ditt vil bli det det var før). Deretter står du fri til å slette google+ profilen uten noen virkninger på hverken gmail-kontoen eller youtube-kontoen. Du vil ikke lenger kunne logge inn på youtube med gmail-kontoen din, da. Tror jeg.

 

Fant ut av det, men takk likevel!

 

 

 

De vil kun slette det du har knyttet opp til G+-kontoen på Youtube. Har du beholdt brukerprofilen din på Youtube og ikke komblet den med G+ beholdes dette.

 

Du har rett, men det må gjøres gjennom YouTube innstillingene, og ikke gjennom Google innstillingene.

 

Jeg har bruker på YT, må jeg koble den til google+ nå for å kommentere??

 

Akkurat hva jeg mener. Du må ha G+ koblet opp med YouTube for å kunne kommentere.

 

Det er jo en grunn til at jeg er så helvetes forbanna. :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...