Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil selv si at Need for Speed er ganske så dødt spill, de hadde sine glansdager men har lagd så mange dårlige spill at jeg ikke engang kommer til å laste det ned. Need for Speed Underground 1 og 2 var jo der de skjønte hva folk ville ha, så jeg fatter ikke hvorfor de endra på det. Kunne heller bare utvikla det.

 

Derimot Killzone og Knack ser ut som kanskje kan bli en smule bra, veit ikke helt om Killzone er helt ny tenkende men så veldig bra ut på E3. Knack så veldig fantasifullt ut så blir nok kanskje kjøp :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En av de tammeste november-månedene vi har hatt på mange år etter min mening. Neste-generasjon har nok skylden.

 

Det er etter min mening bare ett virkelig interessant spill på denne listen, og det er Super Mario 3D World. Utifra trailere og inntrykk jeg har lest virker det som et fantastisk Mario-spill.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

En av de tammeste november-månedene vi har hatt på mange år etter min mening. Neste-generasjon har nok skylden.

 

Det er etter min mening bare ett virkelig interessant spill på denne listen, og det er Super Mario 3D World. Utifra trailere og inntrykk jeg har lest virker det som et fantastisk Mario-spill.

Tammeste? mer som mest spennende, vi får både nytt zelda spill og ikke bare et nytt zelda spill men en etterfølger til det beste spillet noen sinne lagd og et flunkede nytt 3d mario spill:)

Lenke til kommentar

Skal ikke starte noen krangel her, men jeg synes A Link Between Worlds ser ut som en ren nostalgitripp. A link to the past var fantastisk når det kom, men det har for lengst blitt forbigått av både Ocarina of Time og Wind Waker etter min mening, og at man alltid skal prøve å gjenskape det som fungerte for 20 år siden er rart i mine øyne. Spill var virkelig ikke bedre før.

 

På samme måte elsker jeg Mario Galaxy-spillene, men synes New Super Mario er kjedelig. Spillmediet utvikler seg, og for meste til det bedre.

 

Når det er sant skal jeg la tvilen komme Zelda til gode hvis mottakelsen er god nok. Men det jeg har sett av spillet ser ganske kjedelig ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Skal ikke starte noen krangel her, men jeg synes A Link Between Worlds ser ut som en ren nostalgitripp. A link to the past var fantastisk når det kom, men det har for lengst blitt forbigått av både Ocarina of Time og Wind Waker etter min mening, og at man alltid skal prøve å gjenskape det som fungerte for 20 år siden er rart i mine øyne. Spill var virkelig ikke bedre før.

 

På samme måte elsker jeg Mario Galaxy-spillene, men synes New Super Mario er kjedelig. Spillmediet utvikler seg, og for meste til det bedre.

 

Når det er sant skal jeg la tvilen komme Zelda til gode hvis mottakelsen er god nok. Men det jeg har sett av spillet ser ganske kjedelig ut.

Å si at ocarina of time og wind waker er bedre er ren galskap, og spill var bedre før, det har jeg lagt merke til de siste årene når det knapt har kommet noen gode spill mens på 90 tallet hadde vi haugevis av gode spill, og dette kan ikke sammenlignes med new super mario bros de spillene er bare rett og slett gørr, dette er første zelda oppfølger på mange år som er direkte oppfølger og det er bedre at de lager en etterfølger til et av tidenes beste spill enn at de lager enda ett dårlig zelda spill som skyward sword. Tror dette blir det beste zelda spillet på ganske lenge:)

Det som blir skaffet er dette:

Playstation 4 med COD G, FIFA 14, BF4, ACIV, Knack, Contrast, KIllzone Shadowfall, Lego Marvel SuprerHeroes og Need For Speed Rivals

 

Andre spill er Ratchet And Clank Into The Nexus, Super Mario 3D Worlds og Tearaway

 

Beste måneden dette året kan det bli for min del!

Kommer ratchet spillet ut allerede denne måneden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...