Gå til innhold

Nå får HTC One Android 4.3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt HTC Desire HD. Den kom med Android 2.2 og ble senere oppdatert til Android 2.3.

 

Jeg har nå HTC One X som kom med Android 4.0. Den har blitt oppdatert til Android 4.1 og 4.2.

 

Skal dog innrømme at det har tatt lang tid mellom oppdateringene.

 

Dessverre ombestemte HTC seg ift. 4.0 Ice Cream Sandwich på Desire HD, men jeg godtok forklaringen. One X var jeg allerede fornøyd med da jeg kjøpte den.

 

 

 

27 July 2012: Further Explanation about HTC Desire HD Update
We’ve heard your feedback on our decision not to update the HTC Desire HD to Android 4.0. We completely understand that this is a controversial decision.
For more background, due to how storage on the HTC Desire HD is partitioned – and the larger size of Android 4.0 – it would require re-partitioning device storage and overwriting user data in order to install this update. While technically advanced users might find this solution acceptable, the majority of customers would not. We also considered ways to reduce the overall size of the software package, but this would impact features and functionality that customers are currently using. Even after installing the update, there were other technical limitations which we felt negatively impacted the user experience.
We believe an update should always improve the user experience and carefully evaluate each update based on this criteria. While we are very aware of the disappointment from this decision, we believe the impact to user experience was too great. We recognize this is a change from our previous statement and for that we’re truly sorry.

 

 

 

Før var jeg en "oppdateringshore" (unnskyld uttrykket) og måtte alltid ha siste oppdatering, uansett om det gjaldt BIOS, firmware, programvare, osv.

 

De systemene jeg bruker idag er så stabile at jeg har begynt å vente med å oppdatere. F.eks. har jeg ikke installert iOS 7 på iPad-en eller oppdatert Apple TV til versjon 6.0.

 

Og min mobil blir ikke automatisk dårligere selv om jeg aldri får Android 4.4 KitKat. Jeg kan fortsatt bruke den på samme måte og ha tilgang til nye apper en god stund til.

 

Jeg leste en kommentar hvor en fyr ville roote og legge inn Android 4.4, for han "hadde ikke en gang fått 4.3!". Og da er du mer opptatt av å ha siste versjonsnr. all den tid KitKat ikke er lansert eller noe info. om hva den inneholder er tilgjengelig annet enn navnet...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det blir med den oppdateringen, så blir man glemt.

 

Har enda ikke eid en HTC telefon hvor jeg har følt jeg har blitt husket i etterkant, eller fått noe som helst støtte.

 

Husket i etterkant? Fått støtte?

 

Utdyp?

 

Ps: Min HTC One kjører versjon 4.2.2 og får beskjed om at ingen oppdateringer er tilgjengelige, som dere andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

Ser ut som at det blir en Nexus modell neste gang på meg gitt. Da slipper jeg å måtte roote og slikt bare for å oppdatere.

 

Rooting er jo en av gledene med en android telefon :)

Lenke til kommentar

Ingen oppdateringen for HTC ONe X+ engang.. Vi er glemt av for lengst siden..

 

Jeg fikk min aller første oppgradering til min HTC One X+ tirsdag 20. august, til Android 4.2.2 (fra 4.1.1 tror jeg) og Sense 5 (fra Sense 4+/4.5 -- litt forskjellig versjonsnummer avhengig av hvor jeg sjekket).

 

Altså for en måned siden. Veldig lenge etter at Android 4.2.2 ble lansert.

 

Med Sense 5 ble noe bedre, noe mer slitsomt. F.eks. all den helsikkes scrollingen. Nå er det umulig å klikke seg frem til der man vil i klokkeappen (for å bytte mellom global klokke/alarm/stoppeklokke/tidtaker) og i kontaktappen (mellom telefonlogg, kontakter osv.). Det er også blitt umulig å se hvor mange sanger jeg har på telefonen, slik det var i forrige versjon av Sense.

 

(Absolutt hovedårsak til at jeg valgte denne telefonen var lagringskapasiteten. Samsung var utelukket siden det bare selges varianter med lav og middels lagringskapasitet i Norge. Det er forreste utrolig at det ikke finnes en eneste ikke-håpløs musikkapp til Android. Selv Apple får til bedre.)

Lenke til kommentar

Jeg fikk min aller første oppgradering til min HTC One X+ tirsdag 20. august, til Android 4.2.2 (fra 4.1.1 tror jeg) og Sense 5 (fra Sense 4+/4.5 -- litt forskjellig versjonsnummer avhengig av hvor jeg sjekket).

 

Altså for en måned siden. Veldig lenge etter at Android 4.2.2 ble lansert.

 

Med Sense 5 ble noe bedre, noe mer slitsomt. F.eks. all den helsikkes scrollingen. Nå er det umulig å klikke seg frem til der man vil i klokkeappen (for å bytte mellom global klokke/alarm/stoppeklokke/tidtaker) og i kontaktappen (mellom telefonlogg, kontakter osv.). Det er også blitt umulig å se hvor mange sanger jeg har på telefonen, slik det var i forrige versjon av Sense.

 

(Absolutt hovedårsak til at jeg valgte denne telefonen var lagringskapasiteten. Samsung var utelukket siden det bare selges varianter med lav og middels lagringskapasitet i Norge. Det er forreste utrolig at det ikke finnes en eneste ikke-håpløs musikkapp til Android. Selv Apple får til bedre.)

 

 

 

Du skal swipe i klokke appet.

Lenke til kommentar

(Absolutt hovedårsak til at jeg valgte denne telefonen var lagringskapasiteten. Samsung var utelukket siden det bare selges varianter med lav og middels lagringskapasitet i Norge. Det er forreste utrolig at det ikke finnes en eneste ikke-håpløs musikkapp til Android. Selv Apple får til bedre.)

mener du at poweramp er håpløs?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...