Gå til innhold

Nå får HTC One Android 4.3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir med den oppdateringen, så blir man glemt.

 

Har enda ikke eid en HTC telefon hvor jeg har følt jeg har blitt husket i etterkant, eller fått noe som helst støtte.

 

Jeg har bare hatt HTC Desire (den første) og den fikk oppdateringer i lang tid. Er bare SGSII som har imponert meg mer på Android-fronten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei, den er ikke sluppet (med mindre det har skjedd noe i dag). Hva slags kilder mobilredaksjonene som meldte dette for to uker siden har hatt skjønner ikke jeg, men de må ha vært feil. Hvis oppdateringen hadde vært sluppet ville det vært masse info om det på xda, men der snakker de fortsatt bare om dev ed og TW.

Endret av teitur
Lenke til kommentar

Det blir med den oppdateringen, så blir man glemt.

 

Har enda ikke eid en HTC telefon hvor jeg har følt jeg har blitt husket i etterkant, eller fått noe som helst støtte.

 

Jeg kjøpte en vanlig HTC One, men flashet den om til Google Edition firmware istedenfor HTC Sense (en utgave som kun var til salgs i USA).

 

Har fått oppdatering til 4.3 fra Google direkte, og regner med at 4.4 kommer ganske kjapt og når den først er ute.

 

Om man virkelig bryr seg om disse tingene, er det ikke så håpløst umulig å få tak i en telefon som får oppdateringer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...