Gå til innhold

Unboxing: Oculus Rift


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det verdt det?

 

Som utvikler er det nok verdt det, men til daglig bruk så trur eg ikkje det.

 

Er lav oppløysing på eksemplara, dette er noko folk seier man "glemmer". Men vi venner oss til ting veldig fort, og ønsker noko betre.

Personlig kommer eg ikkje til å kjøpe, mest fordi det er lite man faktisk kan bruke det skikkelig på i dag. Men det blir meir, og ting som kanskje irritera meg nå blir nok fjerna / forbetra om ikkje så lenge.

Men dette er subjektift, gjer litt research så kommer du nok fram til noko fornuftig for din del.

Lenke til kommentar

 

Koster ikke så mye som en skulle tro. Jeg kjøpte mine for noen måneder siden, kostet meg 300 USD eller 1772 NOK etter dagens kurs. Du kan bestille selv på http://www.oculusvr.com/ men det er dessverre lang leveringstid. Jeg ventet i nesten 3 mnd. før jeg fikk mine.

 

Hvor mye ble det med Toll, moms og frakt? :-)

Jeg har en oculus, og for å få den til norge betalte jeg 400kr.

(400kr for elentig betjening fra UPS er nå en annen historie)

Pluss moms som kom på rundt 600kr, så nesten 3k.

 

For min del er ikke dette mye penger, kan gjerne betale mye mer for consumer version. :-)

Lenke til kommentar

Ikke meningen å drive med brønnpissing, men en flere siders artikkel med alle steppene i en utpakking er vel relativt dårlig journalistikk nyheter selv i en agurktid. Nå er det september, og langt utenfor sesong for agurker.

 

Men, Oculus Rift har jeg store forhåpninger til, og håper de utfyller disse!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...