Gå til innhold

Android 4.4 heter Kitkat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ble bestemt allerede i September i fjor, og ble gjort endelig under MWC i februar. Det ble ikke utvekslet penger for avtalen, og Nestlé begynte å produsere Android - barene allerede i to måneder. Dette er hva jeg kaller en godt ivaretatt hemmelighet :-)

 

Men jeg legger meg ikke så mye opp i at det ikke blir 5.0, jeg tror det blir en del nytt, i og med at de nå går videre på navn, i motsetning til de siste tre versjonene som har samme navn. Så det "nå" jo være større forandringer enn fra 4.1 - > 4.2, og 4.2 -> 4.3

Lenke til kommentar

 

Hvor mye betalte de for å få bruke det navnet? :p

 

Hvor mye får de betalt for å bruke det navnet???

"However, Google told the BBC that it had come up with the idea and that neither side was paying the other.

 

"This is not a money-changing-hands kind of deal," John Lagerling, director of Android global partnerships, told the BBC."

 

http://www.bbc.co.uk/news/technology-23926938

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil tippe at Key Lime Pie vil være 5.0 oppdateringen. Var ganske sikker på at det var den som skulle komme nå, men det gjenstår å se:)

Nei, det er lite trolig at 5.0 blir hetende Key Lime Pie. Nå er K-en på en måte brukt opp, og L er den neste bokstaven som står for tur. Kanskje Android 5.0 Lovehearts. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...