Gå til innhold

DayZ har ikke lenger en måldato (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye bedre ide det der. Egentlig burde de hatt klart ihvertfall en Alpha av spillet før de opptrer i media og på cons og fastsetter en slippdato. Jeg er ihvertfall skuffa over det jeg har sett hittil, og dersom ikke SA blir billig kommer jeg nok til å stå over det. Ja, jeg vet det er pre-alpha, men det ser jo dårligere ut enn pre-alpha arma2 moden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

De mister grunn og de gjør det fort. Det har dukket flere og flere spill som i samme sjangeren som DayZ de siste månedene. Folk mister rett og slett interesse.

 

Og hvor har du det fra? Jeg vil da tro folk venter i spenning.

 

Er selv bare glad for at de gjør dette, jeg kan vente! La dem lage et bra spill, istedenfor et forhastet spill som ikke er bra. :)

 

 

Dette er tydeligvis en bedrift som ikke fungerer.

 

Duke Nukem Forver anyone? LOLOLOL

 

Hva er det du snakker om? Fordi de utsetter spillet så er de en bedrift som ikke funker? Er du på jordet eller? Dette er jo faen meg bare positivt, og absolutt ikke negativt, da de får lengre tid å jobbe med spillet, for å gjøre det enda bedre!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jobber du med spillet eller? ikke det nei, så da vet du ikke. Det eneste du har sett er pre-alpha, og det er tydeligvis første gang du ser et spill i alpha mode.

 

Oi, se hvem som skriver, en som tror han har peiling. Selvfølgelig kommer Beta'en til å være full av bugs. Det er ikke en ferdig versjon som kommer til å bli slippet, når det først slippes, det blir først en BETA som kommer til å være full av store og små bugs.

 

Altså, standalone kommer til å være utrolig dårlig når det slippes, det vil ta lang tid og mye patching til før det blir særlig spillbart. Folk får bare smøre seg inn med tålmodighetslube og vente ;)

Du har nok helt rett i det. Men så er det ikke så rart når det er snakk om et slikt spill, av en slik skala.
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

 

Oi, se hvem som skriver, en som tror han har peiling. Selvfølgelig kommer Beta'en til å være full av bugs. Det er ikke en ferdig versjon som kommer til å bli slippet, når det først slippes, det blir først en BETA som kommer til å være full av store og små bugs.

 

Du har nok helt rett i det. Men så er det ikke så rart når det er snakk om et slikt spill, av en slik skala.

 

Har ikke engang nevnt noe om bugs eller tenkt den veien... har nok spilt spill i lang tid og har sett masse shitty games og masse gode spill. Spiller selv DayZ 24/7 og spillet har utrolig mange bugs men jeg er en som ikke henger seg over bugs så ofte, kanskje noen som ødelegger eller ikke lar meg spille mer, slike bugs går over grensen.

 

Det jeg har sett så langt av DayZ Standalone er ikke dårlig, ting er bare ikke synkronisert ordenlig, spesielt Zombie AI delen, og det vises ganske tydelig på gameplay... men som jeg sier at enkelte har ikke sett et spill i alpha, slikt er så normalt å se der men folk henger seg tydeligvis i det og tror slikt blir det i final version som de slipper ut, nei det gjør det ikke. Hvis så, da er de dømt til å faile men vi har sett DayZ som er ute nå, det er nøyaktig samme person som lager DayZ Standalone og jeg er rimelig sikker på at han vet hva han gjør.

 

Eneste jeg er mest redd for med DayZ Standalone er innhold, med tanke på at det finnes så fantastiske mods til DayZ mod'n, som DayZ Origins hvor du faktisk kan bygge ditt eget hus for å oppevare ting etc.

 

Ja, jeg tror spillet blir greit men de må virkelig se på enkelte mods hva de gjør, er mye bra der. (det gjør de helt sikkert også)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har ikke engang nevnt noe om bugs eller tenkt den veien... har nok spilt spill i lang tid og har sett masse shitty games og masse gode spill. Spiller selv DayZ 24/7 og spillet har utrolig mange bugs men jeg er en som ikke henger seg over bugs så ofte, kanskje noen som ødelegger eller ikke lar meg spille mer, slike bugs går over grensen.

Det jeg har sett så langt av DayZ Standalone er ikke dårlig, ting er bare ikke synkronisert ordenlig, spesielt Zombie AI delen, og det vises ganske tydelig på gameplay... men som jeg sier at enkelte har ikke sett et spill i alpha, slikt er så normalt å se der men folk henger seg tydeligvis i det og tror slikt blir det i final version som de slipper ut, nei det gjør det ikke. Hvis så, da er de dømt til å faile men vi har sett DayZ som er ute nå, det er nøyaktig samme person som lager DayZ Standalone og jeg er rimelig sikker på at han vet hva han gjør.

Eneste jeg er mest redd for med DayZ Standalone er innhold, med tanke på at det finnes så fantastiske mods til DayZ mod'n, som DayZ Origins hvor du faktisk kan bygge ditt eget hus for å oppevare ting etc.

Ja, jeg tror spillet blir greit men de må virkelig se på enkelte mods hva de gjør, er mye bra der. (det gjør de helt sikkert også)

 

 

Poenget mitt er at det blir "lansert" i BETA fasen. Da blir det offisielt mulig å kjøpe, for så å spille. Jeg har ingen tro på at de kommer til å lansere spillet uten å hatt en offentlig beta, hvor en kan "kjøpe" seg inn, slik de nå gjør med ARMA 3.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...