Gå til innhold

Origin lar deg nå returnere spill (Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å få pengene tilbake må du melde fra innen 24 timer etter å ha åpnet spillet, innen de syv første dagene etter kjøp, eller innen de syv første dagene etter du har lagt inn en forhåndsbestilling.

 

 

Problemet er mest sannsynelig at dette må gjøres gjennom Origin klienten og den vil trolig ikke virker 24 timer eller de syv første dagene etter spillet er kjøpt

Lenke til kommentar

 

For å få pengene tilbake må du melde fra innen 24 timer etter å ha åpnet spillet, innen de syv første dagene etter kjøp, eller innen de syv første dagene etter du har lagt inn en forhåndsbestilling.

 

 

Problemet er mest sannsynelig at dette må gjøres gjennom Origin klienten og den vil trolig ikke virker 24 timer eller de syv første dagene etter spillet er kjøpt
Nope. Jeg gjorde alt via nettleseren. :)
Lenke til kommentar

 

innen de syv første dagene etter kjøp, eller innen de syv første dagene etter du har lagt inn en forhåndsbestilling

Så om jeg forhåndsbestiller et spill, venter til release, tester det ut i et par timer, så kan jeg ikke refundere det, siden jeg hadde ventet i flere dager\uker på forhåndsbestillingen?

:hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

så man kan kjøpe et spill, så spille nesten uten stopp, og hvis man rekker kan man få igjen pengene på et spill man har spilt ferdig? tror jeg har fått en plan til neste ferie....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hadde bare STEAM hatt en slik funksjon... Det er en del spill jeg har kjøpt som jeg bare har prøvd i noen minutter før jeg har av-installert dem da det rett og slett var søppel.. :(

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg kunne returnere BF3 som jeg spillte kun i en måned etter release, før jeg ga opp pga den ekstreme frustrasjonen når Origin ikke loadet spillet 2 av 3 ganger.

 

Og ja, jeg vet at det var Origin sin feil, fordi i de første ukene så brukte jeg den berømte Origin bypass crack og spillet fungerte hver gang.

 

Det er heller ikke tidsbegrensing, men en god grunn som bør være en forutsetning til refusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...