Gå til innhold

YouTube tilbake til Windows Phone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er Google som har blokkert appen.

 

"Microsoft has not made the browser upgrades necessary to enable a fully-featured YouTube experience, and has instead re-released a YouTube app that violates our Terms of Service," says a spokesperson. "It has been disabled. We value our broad developer community and therefore ask everyone to adhere to the same guidelines."

 

Kilde:

http://www.wpcentral.com/official-youtube-windows-phone-app-being-blocked-google

Lenke til kommentar

Og Google fortsetter å vise at de gir faen i innholds skaperne på Youtube ved å aktivt blokkere en plattform med titalls millioner av potensielle brukere.

 

Smått komisk at Google også krever at Microsoft skal lage en HTML5 app når HTML5 åpenbart ikke er godt nok for appene de selv utvikler.

 

Rett og slett patetisk oppførsel av Google, og jeg håper at Microsoft tar dette hele vegen om det er det som skal til.

Lenke til kommentar

<a data-ipb='nomediaparse' href='http://blogs.technet.com/b/microsoft_on_the_issues/archive/2013/08/15/the-limits-of-google-s-openness.aspx'>http://blogs.technet.com/b/microsoft_on_the_issues/archive/2013/08/15/the-limits-of-google-s-openness.aspx</a><br><br>

Microsoft har svar Google .<br>

Selskapet som får nordkoreanske myndigheter til å se ut som fredlige buddhister

 

Cry me a river Microsoft! Oppdater!

Lenke til kommentar

Kan umulig være så tett i natten at du ikke skjønner hva Microsoft skriver.

"Oppdater", seriøst ?

Vet du hva html5 programmering innebærer ?

Ja, vet du? Jeg er faktisk drit lei av å alltid ha måtte ta hensyn til de forbanna nettleserne til Microsoft! Men de begynner å komme på riktig vei.

Endret av Dan-Levi
Lenke til kommentar

<p>Lættis, men samtidig så er det jo lov å håpe at MS tar noe lærdom av hvordan det er å være "på andre siden", deres evne til å legge til rette for leverandører på områder der de selv har stor markedsmakt er jo ikke alltid den beste...</p>

<p> </p>

<p>AtW</p>

 

Direkte blokkering har vel Microsoft ikke gjort i nyere tid? (dvs etter at de fikk smekk for antitrust).

Lenke til kommentar

Ja, vet du? Jeg er faktisk drit lei av å alltid ha måtte ta hensyn til de forbanna nettleserne til Microsoft! Men de begynner å komme på riktig vei.

 

Går strengt tatt ikke an å skylde på Microsofts nettlesere i denne sammenhengen. Problemet ligger nok heller i at HTML5 ikke er godt nok for å levere ett godt produkt. Det er en grunn til at Google ikke bruker HTML5. Facebook prøvde seg jo også med HTML5, men endte opp med å gå for native apps isteden.

Lenke til kommentar

 

Går strengt tatt ikke an å skylde på Microsofts nettlesere i denne sammenhengen. Problemet ligger nok heller i at HTML5 ikke er godt nok for å levere ett godt produkt. Det er en grunn til at Google ikke bruker HTML5. Facebook prøvde seg jo også med HTML5, men endte opp med å gå for native apps isteden.

Klar over det, den var litt vag, bare jeg som har Microsoft litt opp i halsen, hehe. :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...