Gå til innhold

Alt du lurer på om Hardware Ekstra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spenstig dere støtter bitcoins.

 

Jepp, det er skikkelig tøft, men det kan vel diskuteres om vi hadde fått like mye igjen på å bruke denne utviklingstiden på annen funksjonalitet :-)

Til nå er det 25 medlemmer som har betalt med bitcoins.

 

Er det en RSS-feed for tek.no men inkludert ekstra-saker?

 

Vi sjekker opp hvor mye arbeid det er å få til dette. Det finnes nemlig ikke en slik feed per i dag.

 

hvordan kan jeg bla over til neste side i extra materiale som er utgitt

og ikke bare den ene siden ?

 

Nå finner du en lenke videre til "side 2" nederst på hardware.no/ekstra/ . Takk for bra tips!

Lenke til kommentar

Artikler er fortsatt dårlig merket med ekstra når du er inne på diskusjon.no forumet. Da hender det ofte at jeg klikker på en artikkel som visstnok er "ekstra" som gjør at jeg har brukt opp min gratis artikkel den uken, uten å egentlig ville det.

 

Vi merker allerede forumtrådene med "(ekstra)" både i trådtittelen og i lenketittelen. Etter min mening er dette godt synlig, men foreslå gjerne hvordan vi kan gjøre det enda tydeligere om du har noen ideer.

 

Her er et eksempel på merking

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønte ikke helt dette med kvote og en gratis artikkel i uken.Regner med at dette gjelder kun for den gratis prøvemåneden ?Hvis du har betalt 29 i mnd for ekstra, så regner jeg med at du kan lese så mange av ekstra artiklene du vil ?

 

Hei

 

Ser at det var litt utydelig formulert. Det er når du ikke er medlem at du kan lese én gratis sak per uke. Så lenge du er i prøveperioden eller har betalt kan du naturligvis lese så mye du vil :) Har oppdatert artikkelen nå, så dette kommer bedre frem.

Lenke til kommentar

Jeg synest det blir lansert litt for mange Extra-artikler, i forhold til hva som er bærekraftig for siden.

Jeg forstår at dere ønsker å gi de betalende lesere mest mulig for pengene, men ved å prøve å tvinge alle lesere til å kjøpe abonnement for å få de interessanne artiklene kan det resultere i færre non-extra lesere, for dere skriver ikke interessanne nyheter gratis lengre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg synest det blir lansert litt for mange Extra-artikler, i forhold til hva som er bærekraftig for siden.

Jeg forstår at dere ønsker å gi de betalende lesere mest mulig for pengene, men ved å prøve å tvinge alle lesere til å kjøpe abonnement for å få de interessanne artiklene kan det resultere i færre non-extra lesere, for dere skriver ikke interessanne nyheter gratis lengre.

 

Jeg tenkte faktisk aa si det helt motsatte, jeg har per dags dato ikke noe "problemer" med aa betale for ett "ekstra" abbonement, og synest egentlig prisen er helt grei om man betaler aarlig, men har enda ikke funnet mer enn en eneste artikkel jeg egentlig har hatt lyst til aa lese, og det var bare helt frem til at jeg faktisk begynte aa lese den :(

 

Alt jeg ser er taapeligheter som aa koke suppe paa harddisker og diverse artikler som "hvordan finner jeg startknappen, hver gang" og annet tull som "disse kablene har vi ikke peiling paa hva er brukt til, daa da har sikkert ikke du peiling heller", og direkte farlige paastander ala "vi kjorte uten bilbelte en heeel dag og overlevde, og derfor er bilbelte noe tull!" og diverse andre agurker som imho horer mer hjemme paa litt mindre seriose sider enn "hw.no"..

 

Naar jeg tenker meg om; er det dette som 'skal vaere nivaaet' paa ekstra tror jeg at jeg faktisk heller ville betalt for aa sluppet aa bli eksponert for slik svada.. Jeg byr gjerne 1kr dagen for det.. Kanskje ett abbonement som rett og slett fjerner "ekstra/tulle sakene" sammen med reklamen kunne vaert en ide?

 

The pot calls the kettle black in this case anywho.. :hm:

 

 

Men utover ekstra som slik det staar i dag rent kvalitetsmessig, kanskje om nivaaet ble hevet fra jackass, og amatorer som leker mythbusters bare omvendt, noe ala "we take the 'science' out of 'scientist'" og i stedet presenterer noe for de som er profesjonellt affiliert med feltet (HW bedrift, once upon, hint hint), vil jeg faktisk sterkt ha vurdet ett medlemsskap...

 

 

Uansett synest jeg kvaliteten, men kanskje helst "vidheten" paa de ikke ekstra sakene paa hw.no har blitt en smule bedre den siste tiden, imo.. :hmm:

 

Men saann helt til slutt og i seriositetens navn, "hw bedrift" kunne jeg faktisk sterkt vurdert aa faktisk betale for....

 

Thats my 13 cents (0.82kr) anyway..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg skjønte ikke helt dette med kvote og en gratis artikkel i uken.

 

Ikke jeg heller. Alle ekstra-artiklene har vært - og er fortsatt - helt åpne for meg, selv om jeg ikke har registrert meg for noen gratismåned. Så altså Hardware: hvis intensjonen egentlig er å ha en eller annen form for autorisasjon for lesing av disse artiklene tror jeg dere har et "ørlite" hull eller fem i løsningen.

 

Og reklame har jeg selvsagt skrudd av for evigheter siden, for alle nettaviser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...