Gå til innhold

Stortest: GeForce GTX 760


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut, men det virker som dere må få tatt en runde med oppdaterte drivere igjen...

 

EDIT:

Etter å ha tatt en titt på andre tester virker det som et knallkort for 2000 kr, men det er litt synd at strømforbruket har gått mer opp enn ytelsen...

 

AMD må i det minste se og få ut en ny toppbrikke, 7950 Boost begynner helt klart å bli sliten.

Endret av arni90
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9

Hvorfor i alle dager er det negativt med "upolerte betadrivere til testing?"

Betaversjon betyr rett og slett at driverne er _uferdige_

Man burde heller ha kommentert at betaversjon av driverne ikke gir full ytelse, kan mangle en del funksjonalitet og kan inneholde feil. Ny funksjonalitet kan legges til før utgivelsen.

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager er det negativt med "upolerte betadrivere til testing?"Betaversjon betyr rett og slett at driverne er _uferdige_Man burde heller ha kommentert at betaversjon av driverne ikke gir full ytelse, kan mangle en del funksjonalitet og kan inneholde feil. Ny funksjonalitet kan legges til før utgivelsen.

 

Vi er ikke uvante med å teste nylanseringer med betadrivere, men vi har aldri sett så mye rusk som akkurat denne gangen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager er det negativt med "upolerte betadrivere til testing?"

Betaversjon betyr rett og slett at driverne er _uferdige_

Man burde heller ha kommentert at betaversjon av driverne ikke gir full ytelse, kan mangle en del funksjonalitet og kan inneholde feil. Ny funksjonalitet kan legges til før utgivelsen.

Burde kanskje nevnes at Nvidia har hatt en del driverproblemer med 320-serien også

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva svært stillegående innebærer. Nå sier ikke et antall dB fra eller til meg så fryktelig mye heller når man sammenligner, men jeg har i dag et GTX560Ti som jeg syntes bråker noe helt hinsides så håper jeg det er myyyye mindre bråkete enn dette.

 

Lenke til kommentar

Men hvis man bare har ett 670 fra før. Hva vil lønne seg? Selge 670 kortet for 2000 spenn og kjøpte 2x 760, eller bare investere i et ekstra brukt 670 (eller et på tilbud) for 2000 kr?

 

Totalprisen blir jo den samme, men testresultatene her sier jo desverre ingenting om ytelsen til 670 vs. 760.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så jeg kan like gjerne beholde de to 670 kortene jeg har da antar jeg....?

 

ja, å oppdatere fra 2 670 til 2 760 ville vært ganske pinlig. har man 670 eller lignende i sli, så er det egentlig ingen "bedre" alternativer...bortsett fra tri sli evt. men tror ikke det heller er å anbefalle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...