Gå til innhold

Håpet er over: Tilnærmet all data fra Megaupload er tapt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det har seg at servere ikke ble betalt så har jo LeaseWeb rett til å wipe serverene. Det står sikkert i reglementet dems.Men regner med en av partene kommer opp med bevis ganske snart.

 

problemet at tviler dotcom ville nektet og betale, stin av gryn og gjør dette mest pågrunn av personlige sider

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

hmmm, 1000 mega = 1 giga

1000 giga = 1 tera

 

du mangler en tusen, herr skrotnes. tror den beste måten å si det på til FRP velgerene er:

TJUEÅTTE TUSEN MILLIONER MEGABYTE

 

Ja, goddamnit jeg blir utrolig forvirret av disse forenklingene :-)

 

Dessuten er Carl I Hagens siste utspill som følger: "Carl I. Hagen nå klar og entydig: Frp vil ikke bruke ”tre tusen millioner millioner” på kulturbygg. Så jeg må begynne å skrive mega mega...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om det har seg at servere ikke ble betalt så har jo LeaseWeb rett til å wipe serverene. Det står sikkert i reglementet dems.

 

Joda, men det blir noe helt annet vis man tar ut en rettsak for å sørge for at den ene parten blir betalingsblokkert intil selskapets regler sparker ut dataene. Det er en veldig fin sak, som demonstrerer noen store svakheter med å fryse av ressurser uten å gjøre det ordtellig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hadde vært fint om dere kunne nevnt hvor mye 28 petabyte er, i forhold til de SI-prefiksene som hvermannsen kjenner bedre til. Så hadde jeg sluppet å måtte google petabyte, for å finne ut av 28 petabyte er det samme som 28 000 terrabyte. Ingen årsak.
Hva med de som måtte google terrabyte for å lese kommentaren din :p Du kunne jo brukt de SI-prefiksene som hvermannsen kjenner til.

 

Selveid er veleid:)

Lenke til kommentar

[...] Så hadde jeg sluppet å måtte google petabyte, for å finne ut av 28 petabyte er det samme som 28 000 terrabyte. Ingen årsak.

 

Kjenner ingen SI-enhet med navn "terra", trodde nå det var det latinske navnet for den blå klinkekula vi befinner oss på.

 

Dessuten hvis du skal først på med pedanthatten og pirke (slik jeg er godt i gang med), hvorfor ikke ta en tabloid vinkling for enhetsbruken;

 

SLETTET NESTEN 50 MILLIONER CD-ROM MED DATA! UKJENT ANTALL BILDER AV PUPPER OG LÅR TAPT FOR ALLTID!

Endret av Lch
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så mye oppstyr om dette her? Ser rett og slett ikke hva som er så veldig interessant med denne fyren. Og det var vel ingen som benytta Megaupload som sikker lagringsplass? Uansett har Obama en backup om det er krise.

 

Er nok mange som utnyttet det som en sikker lagringsplass.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hvorfor er det så mye oppstyr om dette her? Ser rett og slett ikke hva som er så veldig interessant med denne fyren. Og det var vel ingen som benytta Megaupload som sikker lagringsplass? Uansett har Obama en backup om det er krise.

 

Bare uker før raidet vurderte jeg selv å benytte megaupload som "sikker" lagringsplass for bildene mine. Noe som betyr at dersom jeg ikke hadde nølt så hadde 5-600gb med bilder vært tapt. Vel og merke som backup, men dersom hoveddisken hadde krasjet et par dager etter raidet så hadde alt vært tapt.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...