Gå til innhold

Yahoo! blar opp milliarder for Tumblr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yahoo lever fortsatt?

Tydeligvis. Tilogmed mailen jeg opprettet i 1998/99 lever der fortsatt, med "bare" 6957 meldinger i innboks og 57(!) i spam.

 

 

En kan spørre seg om alle disse oppkjøpene av selskap ingen har hørt om til astronomiske summer egentlig faktisk er hvitvasking av penger ??

Tumblr er da ganske kjent. Dog ville jeg personlig ikke betalt 1,1 mrd. USD for det.

Endret av Nedward
Lenke til kommentar

Ville heller brukt pengane på merkevarebygging, men eg er jo ikkje CEO av nokon ting, so kva veit eg.

 

På en måte det de gjør nå. Prøver å gjøre merkevaren Yahoo "kulere blant kidsa".

 

Men faen da, må finnes billigere måter å gjøre det på enn å kjøpe opp nettsider -og tjenester? De koster jo milliarder, og jeg skjønner ikke at Yahoo tjener penger i utgangspunktet. Hvordan får de råd til det?

Lenke til kommentar

Yahoo har lovet å frede Tumblr, men jeg vet ikke om jeg stoler helt på de. Tumblr er et community som for mange er mer spennende enn å bruke f.eks. facebook, rett og slett fordi du kan uttrykke akkurat hva du mener uten å bli sensurert.

 

Yahoo er på gang de altså, ikke avskriv de! Som noen nevnte er de store i verdenssammenheng, og siste endring av Flickr viste de kan lage moderne grensesnitt også.

Lenke til kommentar

Utrolig at de kan bruke 1 milliard USD på Tumblr for å bli "Kul" når ikke dems egne sider er moderne. Har noen vært innom yahoo.no i det siste? Like råttent som på 90 tallet.

Ser elendig ut, men vil tro de er redd for å miste trofaste (gamle?) brukere som ikke ønsker å måtte sette seg inn i noen ny hjemmeside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...