Gå til innhold

Defiance - Diskusjon


Anbefalte innlegg

Så ingen offisiell tråd for spillet, så lagde en her.

 

Uansett, hva skjer med spillet? Ikke en eneste norsk nettbutikk og ingen av mine nærbutikker har spillet på lager. Skjønner at det har vært påske, men de må jo klare å planlegge slik at de har spillet på lager i god tid FØR påske, så de rekker utsending til release. Ikke engang GameZone som alltid har vært raske på levering har det på lager enda. Tragisk.

 

 

Gleder meg veldig til å spille det, men får en dårlig følelse når det har fått så lite omtale og leveringsforsinkelser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt både Beta og Alpha på PC, og likte det jeg spilte. Det er også et av veldig få MMO til konsoll, som gjør at jeg kommer til å kjøpe det til X360 (prøvd Beta der og, dog en veldig gammel build).

 

AI er jo selvfølgelig ikke den beste, men det er jo en MMO det er snakk om, kan ikke sammenligne det med Gears of War f.eks, selv om begge er Third Person Shooters.

 

Tror nok jeg kommer til å tilbringe mange timer i spillet, er jo ikke hver dag du har flere hundre andre xbox spillere på samme skjerm.

Lenke til kommentar

Kjøpte det digitalt idag for 300 kr på gamesplanet.com... Spillet er helt greit, men kommer nok til og utvikle seg til noe veldig bra:) Kontroller og spillestil er ganske likt Borderlands 2 faktisk. Grafikken er jo totalt forskjellig så klart, dette er ikke noe grafikk bombe..

 

Har kjøpt det som en side-dish til TSW (langt ifra like bra, men det er jo alle spill;)) , og kommer nok til og henge rundt en stund.

 

Skal spille det mer de neste ukene kan komme med en litt fyldigere "anmeldelse" da. Men førsteinntrykket er bra, utenom at jeg skulle ønske jeg hadde det på PS3, men var mye dyrere der så ble PC. Samme med Borderlands 2, kjøpte det for 120kr idag, men er jo så mye bedre på konsoll :s

Lenke til kommentar

Synes spillet virker bra jeg. Hygget meg veldig med det i går. Gjenstår jo å se hvor holdbart det er i lengden. Virker litt uferdig her og der, men sånn er det jo ofte med nye spill nå om dagen. Som nevent over her så minner det veldig om Borderlands og det er jo ikke noe negativt :)

Lenke til kommentar

Synd det er 3rd person, hadde det vært 1st person, så hadde jeg nok kjøpt det når spillet er fikset. Jeg prøvde det i 15-20 minutter, å spillet virker greit nok så langt. Det er endel bugs som må fikses, spessielt AI. Er det meningen at de aldri treffer på første forsøk? Merket å at man kunne omtrent gå helt opp i trynet på dem før de giddet å angripe.

Lenke til kommentar

Ville styrt unna. Se hva TB uttalte om spillet. AI er ikke ferdig enda og det hele vitner om rimelig dårlig produksjonskvalitet.

 

Avean, nå må du gi deg. Totalbiscuit er jo én stor narr i seg selv og uttaler seg bare i negative toner. Prøv spillet og bedømme selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Avean, nå må du gi deg. Totalbiscuit er jo én stor narr i seg selv og uttaler seg bare i negative toner. Prøv spillet og bedømme selv.

 

Han er vel den eneste som anmelder spill helt ærlig og ikke har noen score. Tingen er at han ikke er den eneste som har kritisert spillet opp og ned, også andre kaller spillet "Horrendous" og må si meg enig når jeg ser den helt elendige AI'en og gameplayet i spillet. Hvordan i huleste kan TB ta feil her ? Er jo bare å se på filmene.

Lenke til kommentar

Avean, nå må du gi deg. Totalbiscuit er jo én stor narr i seg selv og uttaler seg bare i negative toner. Prøv spillet og bedømme selv.

 

Det ene negative han sa om AI'en trenger allikevel ikke overskygge alt det positive han sa heller da.

Skal ikke starte en krig her, ville bare få sagt det.

 

 

Anywho... Har lyst til å prøve spillet, men er redd jeg skal brenne meg på nok ett MMO.

7 år med WoW har tatt på, og gjort det særdeles kjedelig å spille både RIFT og Guildwars 2.

Men så er jo Defiance ett 3rd Person Shooter MMO... Bare synd det har hint av Borderlands i seg,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...