Gå til innhold

Defiance - Diskusjon


Anbefalte innlegg

Den første respeccen koster minimalt med penger, og jeg vil tro man må respecce et par ganger før man faktisk ser synergiene av det man bruker poeng på.

 

Min anbefaling er å prøve samtlige våpen man finner, uansett hva det er. Man må ikke la tallene bestemme hva du skal bruke. Plutselig oppdager du noe du elsker, men overhodet ikke hadde forventet, ei heller er speccet for.

Da er det kjekt med respecs!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Respec koster mer og mer når man går opp i level, men dette er jo bare for å fjerne alle poengene man har i dem. Å bytte ut perks koster ingenting, og du kan ha forskjellig perks i forskjellig load-outs. Jeg har for eksempel en sniper load-out med Cloak og perks bygd rundt det, og en load-out med Overcharge og perks rundt explosive kills.

 

Min anbefaling her er å se over perks, bestemme deg for hva du vil satse på og ta en full respec for å få dem. Når du har oppgradert dem (og selve skillen) kan du se hvilke flere perks du vil ha, og prøve å få dem. Da skal det godt gjøres å bli så misfornøyd at du må ta enda en respec, og det har du uansett råd til. På EGO-rating 600+ kostet det rundt 3.000 scrips å ta en respec, men jeg hadde godt over 15.000 scrips på kontoen - etter at jeg hadde kjøpt en Dodge til 15.000. :)

 

Når det gjelder våpen er det en fordel å teste alle våpentypene så snart man finner dem, men bestemme seg så tidlig som mulig hvilke to eller tre man vil satse på. Ikke glem at både våpen og våpenferdigheten din går opp i level, så det er en stor fordel å bruke samme våpen lenge. Men heller ikke glem at når et våpen har max level vil du ikke få mer experience i våpenferdighetene, så det vil da være en stor fordel å bytte til et tilsvarende våpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...