Gå til innhold

Her er april-mobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SturlaLarsson:

 

Har selv en Sony Xperia Z nåm og vil ende opp med en S4.

 

- HTC ONE har fått kjempetyn for elendig batteri. 2300 mot 2330 iSony Z men Sony har gjort en bedre jobb for batterisparende tiltak på software siden.

- Ultrapixel ja...wow... Pixelracet har ingenting å si for kvaliteten og HTC ONE tar bedre bilder i mørket. Nå er derimot kameraet BEDRE på S4 i daglys og når det i tillegg er på 13 MP så: Jatakk

- Ikke minnekortstøtte

- Ikke utskiftbart batteri

- Sense 5.0 har en startside med masse feeds istedet for en tradisjonell hjemmeskjerm.

- Litt mindre skjerm ( 4,7 mot 4,99 i S4 ) men ikke i ett mye mindre skall.

- LCD vs AMOLED

 

Derfor velger jeg S4 men gudbedre jeg skulle HTC ONE hadde oppfylt minde krav for det er den lekreste telefonen på markedet!

 

synd! synd! synd!

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å velge mellom HTC One og Samsung Galaxy S4! noen hjelp meg før jeg dør på meg!

 

Tror nok ikke du kan velge "feil" telefon hvis det står mellom de. Der vel mer for smak og behag utover hva valget blir. Jeg er trygg på samsung nå, men HTC One, har fått mye skryt :) Liker også hvordan høyttalerene er plassert på HTC sin modell :)

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å velge mellom HTC One og Samsung Galaxy S4! noen hjelp meg før jeg dør på meg!
HTC One.Rett og slett pga den er finest. ;)

 

for noe tull.. hvem vill ha en tlfn full av huller, helt idiotisk plassering av touchknapper og skarpe kanter. Nei vet du hva:/ Jeg digger min Nexus 4 sitt design. Skulle e absolutt valgt noen, måtte det blitt Sony Z eller SIV. Htc sense, UFF for noe fjas.

 

Men dette er jo persnoligt.

 

For meg, ser den utrolig stygg ut. En blanding mellom Z10 og Iphone 5. Men men.

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å velge mellom HTC One og Samsung Galaxy S4! noen hjelp meg før jeg dør på meg!

 

S4 har bedre kamera i de fleste situasjoner, større skjærm, SD kort støtte, Byttbart batteri(viktig hvis du skal selge telefonen videre), og trolig bedre batteri-tid.

 

HTC One har bedre kamera i mørket, mindre skjærm(kan være positivt), bedre lyd, og er penere(mener jeg) og sterkere bygd.

 

Begge telefonene er like store, og begge har sin egen UI (touchwiz og Sense) Hvilken UI du liker best er veldig viktig for valger mener jeg.

Lenke til kommentar

SturlaLarsson:

 

Har selv en Sony Xperia Z nåm og vil ende opp med en S4.

 

- HTC ONE har fått kjempetyn for elendig batteri. 2300 mot 2330 iSony Z men Sony har gjort en bedre jobb for batterisparende tiltak på software siden.

 

Nå viser vel testene at Sony Z og HTC One har forholdvis lik batteritid. Bare å ta en titt på gsmarena feks som har en veldig rigid testing. Uten strømsparingsmoden på så får den en endurance på 48 timer,

 

S3 derimot får 43H endurance i samme testen...

 

 

Men on topic.. Men av Xperia Z, HTC One, og S4 så er vel ONE helt klart ønsket nr 1.. rett og slett grunnet ønske av kvalitets følse på en telefon til 5000+, noe Galaxy telefonene er blottet for

Lenke til kommentar

Nå viser vel testene at Sony Z og HTC One har forholdvis lik batteritid. Bare å ta en titt på gsmarena feks som har en veldig rigid testing. Uten strømsparingsmoden på så får den en endurance på 48 timer,

 

S3 derimot får 43H endurance i samme testen...

 

 

Men on topic.. Men av Xperia Z, HTC One, og S4 så er vel ONE helt klart ønsket nr 1.. rett og slett grunnet ønske av kvalitets følse på en telefon til 5000+, noe Galaxy telefonene er blottet for

 

"Men on topic.. Men av Xperia Z, HTC One, og S4 så er vel ONE helt klart ønsket nr 1.. rett og slett grunnet ønske av kvalitets følse på en telefon til 5000+, noe Galaxy telefonene er blottet for"

 

Bare tull. :) Kjøpte meg SII Da den kom, skikkelig god tlfn. God kvalitet, og tåler en støyt. Xperia Z er garantert den som tåler mest av alle disse du skriver om. Galaxy SIV Ser finere ut, men er ingen fan av TouchWiz eller sense.

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å velge mellom HTC One og Samsung Galaxy S4! noen hjelp meg før jeg dør på meg!

 

Begge telefonene er jo blant de kjappeste og har den aller nyeste teknologien. Siden de har det aller beste synes jeg at du bør velge ut ifra design og mediamuligheter.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...