Gå til innhold

Sniktitt: Samsung Galaxy S4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min nyere mobil historie er HTC Desire -> HTC Evo3D -> Samsung Galaxy SIII

 

Jeg må si at jeg egentlig likte HTC telefonene bedre en Samsungen. Mange klager på sense, men personlig liker jeg det, og føler det gir meg en bedre brukeropplevelse en det Samsung har snekkret sammen. Folk gir HTC pepper for at de er trege med updates, men de er slett ikke noe dårligere en Samsung på dette området. Batteri og/eller minnekort har jeg aldri byttet på noen telefoner, en telefon med bedre forsegling mot smuss og dritt er for meg positivt ettersom utskiftbart batteri og minnekort ikke gir meg noe ekstra.

 

Sense, updates, utskiftbart minnekort og batteri eller ikke satt til side, det som slår meg mest er byggekvalitet. Kommer ikke unna at SIII er å blir plastic fantastic. Når du holder en HTC telefon i hånden føler du at jeg holder på kvalitet, mens SIII'en føles som en kjip plastikk dings.

 

Erfaring med tidligere telefoner fra HTC og Samsung og tatt i betraktning informasjon fra lansering av HTC One og Samsung Galaxy SIV, så er jeg ikke i tvil om at jeg kommer til å hoppe tilbake til HTC. Om du holder en HTC One i ene handen, og en Samsung Galaxy SIV i andre, tror jeg du vanskelig kan komme forbi at One er overlegen Galaxy SIV når det kommer til byggekvalitet. Begge har respektabel innmat, selv om jeg også her vil gi One et lite overtak.

Lenke til kommentar

Min nyere mobil historie er HTC Desire -> HTC Evo3D -> Samsung Galaxy SIIIJeg må si at jeg egentlig likte HTC telefonene bedre en Samsungen. Mange klager på sense, men personlig liker jeg det, og føler det gir meg en bedre brukeropplevelse en det Samsung har snekkret sammen. Folk gir HTC pepper for at de er trege med updates, men de er slett ikke noe dårligere en Samsung på dette området. Batteri og/eller minnekort har jeg aldri byttet på noen telefoner, en telefon med bedre forsegling mot smuss og dritt er for meg positivt ettersom utskiftbart batteri og minnekort ikke gir meg noe ekstra. Sense, updates, utskiftbart minnekort og batteri eller ikke satt til side, det som slår meg mest er byggekvalitet. Kommer ikke unna at SIII er å blir plastic fantastic. Når du holder en HTC telefon i hånden føler du at jeg holder på kvalitet, mens SIII'en føles som en kjip plastikk dings. Erfaring med tidligere telefoner fra HTC og Samsung og tatt i betraktning informasjon fra lansering av HTC One og Samsung Galaxy SIV, så er jeg ikke i tvil om at jeg kommer til å hoppe tilbake til HTC. Om du holder en HTC One i ene handen, og en Samsung Galaxy SIV i andre, tror jeg du vanskelig kan komme forbi at One er overlegen Galaxy SIV når det kommer til byggekvalitet. Begge har respektabel innmat, selv om jeg også her vil gi One et lite overtak.

 

Da burde du prøve nexus telefonene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere vil altså påstå at LCD skjermen i HTC One har bedre farmer og lysstyre enn Amoled skjermen til Samsung?

De påstår at LCD skjermen har bedre fargegjengivelse og lysstyrke, hvilket er helt korrekt.

Håper Panasonics Green Leaf IPS panel teknologi finner veien til mobiltelefoner snart.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan man bruke telefonen med hansker? Eller må man ta av seg hansker for å bruke den? Her har Lumia 920 virkelig gjort noe bra som monner.

 

En mer lysterk skjerm er ok med tanke på hvor dårlig de fleste er i sollys, men hvordan er det med batteritiden ift. tidligere modeller?

Ellers håper jeg mange av de nye funksjonene kan deaktiveres om ønskelig?

 

Jeg så også den norske presentasjonen og må si at de er nesten umulig å skille fra hverandre med mindre man holder begge to i hendene selv. Presentasjonen viser også for det meste programvarefunksjoner. Med mindre batteri og skjerm er vesentlig bedre så ble dette litt *gjesp* og får andre lanseringer til å se ut som store fremskritt.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...