Gå til innhold

Vinn spesialversjon av Dishonored (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok meg mindre enn fem minutter å finne svaret på begge spørsmålene og sende inn, og jeg har bare så vidt hørt om spillet. Hva med noen vanskelige spørsmål neste gang? Er jo ikke gøy når det er null utfordring. Da kan vi jo like greit kun sende inn brukernavnet, så kan dere trekke lodd? :(

Tja. Hvis du brukte fire-fem minutter på disse, så er det vel ikke så galt? Konkurranser på Internett blir gjerne enten alt for vanskelige eller alt for lette nesten uansett hva man gjør.

 

Fire-fem minutter høres ut som vanskelig nok, spør du meg ;-)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tok meg mindre enn fem minutter å finne svaret på begge spørsmålene og sende inn, og jeg har bare så vidt hørt om spillet. Hva med noen vanskelige spørsmål neste gang? Er jo ikke gøy når det er null utfordring. Da kan vi jo like greit kun sende inn brukernavnet, så kan dere trekke lodd? :(

Tja. Hvis du brukte fire-fem minutter på disse, så er det vel ikke så galt? Konkurranser på Internett blir gjerne enten alt for vanskelige eller alt for lette nesten uansett hva man gjør.

 

Fire-fem minutter høres ut som vanskelig nok, spør du meg ;-)

Jeg mener selvsagt fire, fem minutter fra jeg så konkurransen til jeg hadde sent inn svaret. Det inkluderer å faktisk lese hva konkurransen dreier seg om, ta en kjapt søk på google og skrive inn noen bokstaver her og der. Hadde jeg hatt interesse av Dishonored hadde jeg nok kunnet sent inn svaret på under tretti sekunder. Det er ikke mye.

 

Hva er så farlig med å ha vanskelige konkurranser? Noen vil ikke klare det, men de fleste vil nok gjøre det om de er interessert nok til å ta seg tid til det. Hva om dere for eksempel hadde en konkurrane om Silent Hill, og spørsmålet var "Hva heter hun som har hovedrollen i det tredje spillet før og etter historien? Vi trenger fullt navn på begge." Da blir det straks verre, men slettes ikke umulig om man gidder ta seg tid til å lete litt. :)

Lenke til kommentar
Jeg synes bare alle disse "konkurransene" er latterlige, og hadde håpet gamer.no hadde holdt seg unna sånt søppel.
Det er litt trist å lese at det vi gjør som en hyggelig gest til leserne våre en eller to ganger i måneden, blir sett på som latterlig.

 

Sukk, trist å sjå at det er sånne tilbakemeldinger dokke faktisk får. Eg derimot er strålende fornøgd med konkuransane dokka.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...