Gå til innhold

Ja, vi er nyttige idioter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stryk gjerne ordet "nyttige"...

 

Samtidig slapp HTC to mobiltelefoner som skal være Microsofts signaturmobiler. Hvor er køen?

Sitat fra HTC sin pressemelding: "The Windows Phone 8X and 8S by HTC will be available beginning in November".

 

Kanskje litt tidlig å stille seg i kø i september da, men hr Swang kan kanskje starte sin egen HTC-idiot-kø i London så snart han har utført idiotoppdraget i Apple Store? Hvem vet, kanskje får han selskap av et par stykker til i førjulshandelen, som er overivrige etter å skaffe seg disse nye plastlekene fra Nokia HTC...galskap finnes jo i alle slags variasjoner... ;)

 

.

Endret av Newton
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jepp, de er nok ikke i stand til å finne veien hjem uten kart og kompress. MEN, alle disse "hipsterne" har jo selvsagt sin gamle iPhone 4S i lomma, som de ikke har fått til å oppgradere der de har sittet i kø i 4 døgn, og da kan de jo finne veien likevel med den gamle Maps-appen med Googlekart! Hurra!

Og som vi alle vet: "Google Maps can never be wrong. Reality must be adjusted."

 

tumblr_m33634zvQU1qa0hs6o1_1280.jpg

 

 

Jadaa..og som Google Earth med all tydelighet viser, dette kan Google virkelig, de har tross alt drevet med det i 7 år. Det er definitivt ingen feil her, kun ingeniørkunst litt sånn utenom det vanlige:

 

Valla_Bridges4-576x411.jpg

 

http://www.thefoxisblack.com/2011/04/14/postcards-from-google-earth-bridges/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Begge kartene har feil i seg. Vanskelig å lage alt, helt nøyaktig rett. Mye som endres og. Men Google Maps er bedre enn Apple sine. Jeg har sett ett sted. Et sted der noen seriøse folk har sagt at de syns Apple sine kart er bedre. Og det er Cnet, som en av de 5 grunnene til å kjøpe iPhone...... ellers sier alle at de nye kartene er dårligere. Og dette er nettsider som altså har fått iPhone før de andre, spesialplukket av Apple.

Lenke til kommentar

Bare jeg som synes det er litt gale at Amobil må fly til London for å kjøpe telefonen selv, istedenfor å få den tilsendt slik som alle de andre produsentene gjør?

 

(Har fått inntrykk av at de andre sender mobilene sine til Amobil og lignende sider for tester, som oftest i god nok tid før lanseringen. Rett meg gjerne hvis det er feil)

Lenke til kommentar

Bare jeg som merker meg at androidbrukere har et stort markeringsbehov?

Ja nei iphonebrukere har jo ikke behov for å markere seg i det hele tatt. :) Eller så blir det et naturlig utslag av at Apple får vannvittig mye oppmerksomhet i media og at Androidere forsøker å veie opp mot dette på et eller annet vis.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

hm tenke tenke. jeg er dippeduttjournalist. skal jeg skrive om verdens største selskap og verdens mest solgte telefon mon tro, eller skal jeg la den få en pittepitteliten notis slik at andre verdige nyheter om dvergen nokia og andre uinteressante telefoner får kjempeplass. hmmmm. jeg må jo være en nyttig idiot eller noe for å skrive om store saker, asså for apple er jo slemme og android er for de snille, smarte folkene. ja slik er det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...