Gå til innhold

Ja, vi er nyttige idioter


Anbefalte innlegg

Bare jeg som synes det er litt gale at Amobil må fly til London for å kjøpe telefonen selv, istedenfor å få den tilsendt slik som alle de andre produsentene gjør?(Har fått inntrykk av at de andre sender mobilene sine til Amobil og lignende sider for tester, som oftest i god nok tid før lanseringen. Rett meg gjerne hvis det er feil)

 

Vi får tilgang på testprodukter fra alle produsentene, også Apple - som ikke er noe vanskeligere å ha med å gjøre enn andre produsenter.

 

Men noen ganger ønsker vi å sikre oss testeksemplarer tidligere enn det produsentene kan levere dem til oss. Testeksemplarer fra Apple er ikke tilgjengelige før rundt den 1. oktober her i Norge, da har den allerede vært i salg i godt over en uke i blant annet Storbritannia, og et par dager i Norge. Så lenge har vi ikke lyst til å vente med å påbegynne testingen, spesielt ikke med tanke på hvor opptatt våre lesere er av nettopp denne telefonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hm tenke tenke. jeg er dippeduttjournalist. skal jeg skrive om verdens største selskap og verdens mest solgte telefon mon tro, eller skal jeg la den få en pittepitteliten notis slik at andre verdige nyheter om dvergen nokia og andre uinteressante telefoner får kjempeplass. hmmmm. jeg må jo være en nyttig idiot eller noe for å skrive om store saker, asså for apple er jo slemme og android er for de snille, smarte folkene. ja slik er det.

 

fanboi alert!

Lenke til kommentar

Journalister er jo på jobb. For dem handler det om å skrive "Norges første iPhone 5 omtale". For da surfer du ditt og da tjener de penger. Verre er det ikke.

 

At flere står i kø for noe som er helt likt det de har, forstår jeg hvertfall ikke, men det er jo derfor Apple er verdens mest verdifulle selskap. De selger luft og kamuflerer det som revolusjonerende, og luft må man jo ha, og spesielt den som er revulosjunerende.

 

Personlig klarer jeg ikke å skjønne hvorfor jeg skal kaste WinPhone eller Android og satse på iPhone.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar

hm tenke tenke. jeg er dippeduttjournalist. skal jeg skrive om verdens største selskap og verdens mest solgte telefon mon tro, eller skal jeg la den få en pittepitteliten notis slik at andre verdige nyheter om dvergen nokia og andre uinteressante telefoner får kjempeplass. hmmmm. jeg må jo være en nyttig idiot eller noe for å skrive om store saker, asså for apple er jo slemme og android er for de snille, smarte folkene. ja slik er det.

 

Du får gå å skrive om nokia 1100 da vettu :roll:

Lenke til kommentar

Bare jeg som merker meg at androidbrukere har et stort markeringsbehov?

 

Tja, jeg undres om ikke Apple-fans som må legge seg i kø utenfor butikker har et minst like stort markeringsbehov... Eller de som betaler overpris for å få seg en iphone de første dagene etter slipp.

Som den androidfanboyen jeg er så betalte jeg 1000 kr ekstra foren htc desire, bare fordi jeg MÅTTE ha den før helga. Men slik er bare jeg innimellom. Bare må ha den.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...