Gå til innhold

Test: Kingston Wi-Drive 64 GB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med denne størrelsen og prisen burde man kunne forventet en HDD-basert versjon. En med kanskje 500 GB kapasitet og innebygget SD-leser for å lese av bilder fra vanlige kameraer uten Wifi når man er på farta. Da kunne man brukt telefonen for videresending. En slags billigvariant av pressefortografenes 3G-moduer for å sende siste begivenhet til desken i løpet av sekunder.

Lenke til kommentar

Først kjøpe en mobil til underkant av 6 000

Også må du kjøpe en ekstern disk til 600, som er like stor som telefonen å drasse på..

 

Dette er vell strengt tatt ikke å regne som noe "må ha" produkt til telefonen?

De fleste klarer seg fint med de 16 til 64GB som følger med på telefonen.

 

Kan dog være kjekt for de som ønsker å lagre ting utenfor telefonen, og at den ikke er HDD-basert anser jeg som en liten fordel da den forhåpentligvis tåler et par turer i bakken.

Lenke til kommentar

@ -Powa- : Du har en "løsning" uten problem, så vidt jeg kan se - bortsett fra at du har et potensielt kjempeproblem når du roter bort det lille kortet.

Her er derimot en løsning, som kan sørge for at alle viktige data er oppdatert og sikret til enhver tid, i tillegg til å sørge for at lagringsplass ikke er noe problem:

 

overview_title.jpg

Lenke til kommentar

@ -Powa- : Du har en "løsning" uten problem, så vidt jeg kan se - bortsett fra at du har et potensielt kjempeproblem når du roter bort det lille kortet.Her er derimot en løsning, som kan sørge for at alle viktige data er oppdatert og sikret til enhver tid, i tillegg til å sørge for at lagringsplass ikke er noe problem:

overview_title.jpg

 

Hvem har sakt at man KUN kan bruke minnekortet? Jeg har 64GB minne kort + dropbox, så hva er egentlig problemet?

Lenke til kommentar

@ -Powa- : Du har en "løsning" uten problem, så vidt jeg kan se - bortsett fra at du har et potensielt kjempeproblem når du roter bort det lille kortet.

Her er derimot en løsning, som kan sørge for at alle viktige data er oppdatert og sikret til enhver tid, i tillegg til å sørge for at lagringsplass ikke er noe problem:

 

overview_title.jpg

Det er bare et problem med iCloud, Skrive, Dropbox med flere, og det et at de ikke hjelper deg mye når du står uten dataforbindelse, eller er i utlandet eller på skip med skyhøye roamingkostnader.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke slik at man må ha dataforbindelse 24/7 for å ha nytte av nettskyen.

Når jeg er i utlandet er har jeg alltid tilgang til Wi-Fi i løpet av døgnet, så det har aldri vært noe problem.

På skip?? Vel, jeg overlever nok en tur med danskebåten uten å ha kontakt med iCloud, man har tross alt noen GB å leke seg med på enhver iPhone...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...