Gå til innhold

Test: Livescribe Echo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skriver ikke så pent, for at det skal gå fort. Går ikke fort heller, spør du meg. ;)

 

Kul demo, men ser ikke helt sjarmen med produktet. Kan man bytte "blekkpatron"? Det må jo være et must hvis det skal være et produkt man kan bruke i lengre tid. Hva med blokken? Må den være spesiell? Høres dyrt ut det her...

Lenke til kommentar

Fordelen er at man har notatet digitalt, samt opptak av det som blir sagt samtidig. Da kan man ta kjappe notater i form av enkle stikkord, som da enten brukes for å huske hva som ble avtalt/sagt/lært bort, eller for å finne stedet i lydfila hvor det ble pratet om det emnet. Kjapt og enkelt. Så slipper man papirnotater som alltid forsvinner også.

 

Blokken må være eget Livescribe format, eller eget papir hvor du har forberedt papiret i forkant(via en printer). Blekk får man kjøpt så man slipper å kjøpe ny penn regelmessig.

 

Det som er dumt er at du må koble den til en PC for å lagre notatene. Håper de, eller noen andre, snart lager en tilsvarende løsning så eg kan overføre notatene rett til mobilen og rett inn i Evernote kontoen min. I dag må eg via en PC, og det er, tja, tungvindt :)

Lenke til kommentar

Første gang jeg kom over denne her, så tenkte jeg, wow, rått, den må jeg ha.. Nå har jeg eid en sånn i 1,5 år og aldri en eneste gang har jeg brukt den annet enn til å skrive hei, eller hello world eller slike ting for å vise den frem.

 

En drit kul gadget som på ingen måte kommer til å bli brukt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...