Gå til innhold

Amnesia: A Machine For Pigs utsettes til neste år (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå kan du grue deg i noen måneder til.

Grue meg?

20 minutter med Amnesia holdt for meg før det ble avinstallert.

Nå er det bortvist i en egen gruppe spill jeg har markert "Ikke spill" sammen med Sonic 4, DNF og Revelations 2012.

De første tjue minuttene er jo ræva i forhold til resten av spillet.

 

Det er et flott spill, selv om det ikke er særlig skummelt. Gode puslespill, spenning gjennom hele, flott historie. Kunne vært litt mer skummelt, en bedre slutt og flere skumle elementer, da man ble litt lei de samme etterhvert.

Lenke til kommentar

Jeg elsker å bli skremt, og er i og for seg lettskremt. Lever meg så alvorlig inn i slike spill at det ikke kan være særlig sunt :p Amnesia er inget unntak, har enda ikke "fått tid" til å fullføre det hehe.

 

Dette spillet her skal absolutt sjekkes ut når det kommer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

20 min blir litt for kort ja, samt du må ha viljen til å sette deg inn i spillet for å få noe ut av det. Sette på mye lys samt musikk i bakgrunnen feks kan ruinere hele opplevelsen ganske raskt.

Jeg hadde så mye hjertebank etter 20 minutter at jeg stoppet der og avinstallerte det. Bildet er meget relatert:

post-221391-0-22693900-1342552165_thumb.jpg

Amnesia har jeg ikke testet ennå. Nekter å tro at det er så skummelt. Tenkte å kjøre det i 3d med hodetelefoner i mørket. Dette bør gå glatt.

Jada.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Amnesia har jeg ikke testet ennå. Nekter å tro at det er så skummelt. Tenkte å kjøre det i 3d med hodetelefoner i mørket. Dette bør gå glatt.

 

Godkjent det! Spilte gjennom Amnesia nå nylig i 3D, en stund siden jeg spilte gjennom det sist, med headphones og lyset av er dette spillet kanon! Kunne dog vært skumlere for min del, men antar de hadde mistet mye spillere hvis de hadde gjort det skumlere, hehe.

Lenke til kommentar
20 min blir litt for kort ja, samt du må ha viljen til å sette deg inn i spillet for å få noe ut av det. Sette på mye lys samt musikk i bakgrunnen feks kan ruinere hele opplevelsen ganske raskt.
Jeg hadde så mye hjertebank etter 20 minutter at jeg stoppet der og avinstallerte det. Bildet er meget relatert:post-221391-0-22693900-1342552165_thumb.jpg
Amnesia har jeg ikke testet ennå. Nekter å tro at det er så skummelt. Tenkte å kjøre det i 3d med hodetelefoner i mørket. Dette bør gå glatt.
Jada.

 

HAH! Herlig stripe, jeg lo godt :D Ja... altså jeg har prøvd å spilt Amnesia 2-3 ganger. Holdt ut kanskje et par timer hver gang, før jeg bare legger det vekk, det har en helt grusom atmosfære og jeg opplever det faktisk som ubehagelig, det er ikke MORSOMT lengre fordi det er såpass skummelt :D Jeg anbefaler det likevel til venner osv. Dårlig gjort kanskje? Uansett stor spillkunst.

Lenke til kommentar
20 min blir litt for kort ja, samt du må ha viljen til å sette deg inn i spillet for å få noe ut av det. Sette på mye lys samt musikk i bakgrunnen feks kan ruinere hele opplevelsen ganske raskt.
Jeg hadde så mye hjertebank etter 20 minutter at jeg stoppet der og avinstallerte det. Bildet er meget relatert:post-221391-0-22693900-1342552165_thumb.jpg
Amnesia har jeg ikke testet ennå. Nekter å tro at det er så skummelt. Tenkte å kjøre det i 3d med hodetelefoner i mørket. Dette bør gå glatt.
Jada.
HAH! Herlig stripe, jeg lo godt :D Ja... altså jeg har prøvd å spilt Amnesia 2-3 ganger. Holdt ut kanskje et par timer hver gang, før jeg bare legger det vekk, det har en helt grusom atmosfære og jeg opplever det faktisk som ubehagelig, det er ikke MORSOMT lengre fordi det er såpass skummelt :D Jeg anbefaler det likevel til venner osv. Dårlig gjort kanskje? Uansett stor spillkunst.

 

Ja, tenkte jeg skulle være bråkjekk på forhånd her! Jeg er sinnsykt lettskremt! Sleit til og med da jeg spilte Alan Wake i min egen mørke hjemmekino-kjeller. Og lurer på om jeg ytret "mamma!!!" en eller to ganger også :D

 

 

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...