Gå til innhold

? Galaxy Tab er ikke like kul som iPad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung når i alle fall ikke opp når det gjelder oppløsning på skjerm kontra "the new iPad". Ellers synes jeg Galaxy Tab er vel så god som iPad, og er veldig spent på den nye Galaxy Note 10,1" som snart burde være her. Men det irriterer meg litt at de ikke har klart å få høyere oppløsning på skjermene sine enda.

Lenke til kommentar

Dette er helt sant.

 

Jeg hadde Ipad 1, og sa dumped jeg den for Galaxy Tab 10.1 i fjor sommer. Merket at jeg ble markant mindre 'kul'.

 

Folk som sa meg bruke den pa flyplassen og i flyet (det eneste offentlige stedet jeg gidder dra med en pad) kikket pa meg litt skuffet husker jeg.

 

"Nar du hadde Ipad var du kul, Jonas" sa de. "Na er du bare vanlig, det er litt trist."

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Android på mobil og iPad nettbrett, killer combo.
android på mobil og nettbrett ;) mye mer fri på en galaxy tab en ipad

 

Om du er glad i lagg ja :) Fattern sin Tab lugget ganske mye ut av boksen..

 

Heller litt lagg av og til enn å leve i et begrenset og fattig fengsel hele tiden.

 

Spørs på hva du skal bruke nettbrettet til. Til spilling og surfing vil jeg ha iPad, skal jeg ha film og litt andre ting vil jeg ha Tab :)

Lenke til kommentar

Det viktigste med denne saken er vel at noen blander inn litt fornuft. En seier her ville jo mer eller mindre stemplet alle flate, tynne ting, med stor skjerm som plagiater. La oss nå håpe at det blir fler slike utfall, og mindre tull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...