Gå til innhold

Her er Googles nye medieball


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde den hatt større lagringsplass eller sd kort plass hadde det blitt mer aktuelt.

 

Hva skal man med sånt? Media har man på NAS eller noe slikt uansett. Synes det så ut som en interessant dings, men hakket for dyr for impulskjøp. Blir spennende å se tester.

Lenke til kommentar

finnes vel ikke noe mer upraktisk, en enn ball å har i Tv benken, hvor i faen skal jeg putte den liksom?

 

På pressekonfen ble det fremstilt som om man skal ha denne stående fremme (hjørnebord e.l?) så gjester kan sveipe telefonen/brettet over kula (NFC) for å bli kobla opp med Bluetooth.

 

Imo hadde det vært enda bedre om man kunne sveipa telefonen sin for å bli automatisk kobla opp (med passord) til et trådløsnett. "Ja takk begge deler".

Lenke til kommentar

Nexus Q er bare tull, Nexus 7 kan man derimot like =)

 

Det interessante med Q er vel ikke hva den gjør ut av boksen. Det som kan gjøre det til en brukbar dings er hva utviklere finner på å bruke den til. Mye som en smartmobil m.a.o... ikke særlig givende i seg selv, men dugelig til mye rart om man legger inn programmer på den.

 

Nexus Q hacked to run Android games in under 24 hours

Endret av Dummst
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle ikke Google også for noen år siden lage Betaling med mobil?

 

Google Wallet har eksistert en god stund, dog det er kun i USA og hos (hittil) et fåtall kjeder man kan bruke det. F.eks MacDonalds tar betaling med mobil, om jeg ikke tar helt feil. Det er først i år at flere enn en håndfull telefoner har fått NFC-chip, så vi vil nok se økt interesse for slikt også her i landet.

Lenke til kommentar

Hm, først tenkte jeg at dette var en ubrukelig ting.

Men så fikk jeg med meg at den har innebygget forsterker.

 

For min del kan denne være aktuell også som "stereoanlegg" på soverommet. (slipper å ha stereorack, forsterker, etc.). (forutsetter at man kan ha spotify på den, som jeg regner med man kan)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...