Gå til innhold

Microsoft ber nettsteder fjerne «Xbox 720»-dokument (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare å glede seg til neste års E3 da. Hvis 2013 fortsatt er året den skal komme i butikkene, så må den annonseres senest rundt E3 tider. Spørs om det blir en "720" i julegave til meg selv da ;)

 

Håper de produserer mye i forkant av E3, slik at de lanserer den og starter salget under pressekonferansen, slik de gjorde med 360 Slim.

Lenke til kommentar

6 ganger kraftigere stemmer med andre lekasjer.

Syntes det høres lite ut, regner med vi snakker om gpu her.

 

6-8 2ghz kjerner virker veldig merkelig, 4 på 3ghz ville vært bedre, hvorfor ha med den powerpc prosessor i tillegg, ja det er greit med bakoverkompabilitet men det virker dyrt med et to prosessor system hvorfor ikke bare bruke en nyere og bedre powerpc.

4Gb, blueray og kinetec 2 virker realistisk.

 

Lenke til kommentar

6 ganger kraftigere stemmer med andre lekasjer. Syntes det høres lite ut, regner med vi snakker om gpu her.6-8 2ghz kjerner virker veldig merkelig, 4 på 3ghz ville vært bedre, hvorfor ha med den powerpc prosessor i tillegg, ja det er greit med bakoverkompabilitet men det virker dyrt med et to prosessor system hvorfor ikke bare bruke en nyere og bedre powerpc. 4Gb, blueray og kinetec 2 virker realistisk.

 

Det er viktig for selskapet å selge mye tidlig og siden det ikke er mulighet til å lage mange AAA-titteler fra dag en så hjelper det mye at de er bakoverkompatible med tidligere spill.

Det er det Playstation 3 gjorde og heller fjernet denne støtten når de så at de ikke lenger hadde bruk for den.

Lenke til kommentar

Når de først er i gang så burde de slenge på 6-8 kjerner på 3.0 GHZ. Minumum 8 GB ram, og noe som tilsvarer et GTX 690 på skjermkort siden. Gi gass for f. Sleng gjerne med støtte for mus og tastatur også. Tilsett så Spotify og lignende greier. Oisann, det ble jo nesten en god pc :)

 

Uansett hva de gjør, så håper jeg de klarer å være såpass våkne at de ikke lar et alt for stort fokus på kinect ødelegge for mye annet. Personlig så gir det meg svært lite å veive rundt med armene mens jeg roper ut en masse teite kommandoer.

 

Men skal jeg kjøpe den ? Helt klart. Elsker nye dippedutter i huset. Alt skal prøves.

Lenke til kommentar

Håper at dokumentet er utdatert, slik at det er mer enn 6 ganger kraftigere. :p

6 ganger høres realistisk ut, xbox brukte noe ganske likt et ati x1800 skjermkort. 720 får noe likt en 7770 til 7850 som faktisk er rundt 6 ganger kraftigere i fillrate eller flops. 7970 er igjen over doblet så kraftig men blir for dyr. Fordelen er at den får DX11 noe som gjør den mer effektiv en DX9.

Den får også mye mer minne noe som er nesten viktigere.

Lenke til kommentar

Mus og tastatur har vel begge konsollene allerede støtte for. Er vel opp til spillutgiverne og støtte disse. Men sålenge det ikke hører med pakkene når man kjøper konsoll er det vanskelig å la dette bli vanlig blant oss. Bare se på hvor lang tid det tok før man kunne høre andre PS3 spillere snakke på online spill i forhold til X360 som hadde headset i eskene.

Lenke til kommentar

Når de først er i gang så burde de slenge på 6-8 kjerner på 3.0 GHZ. Minumum 8 GB ram, og noe som tilsvarer et GTX 690 på skjermkort siden. Gi gass for f. Sleng gjerne med støtte for mus og tastatur også. Tilsett så Spotify og lignende greier. Oisann, det ble jo nesten en god pc :)Uansett hva de gjør, så håper jeg de klarer å være såpass våkne at de ikke lar et alt for stort fokus på kinect ødelegge for mye annet. Personlig så gir det meg svært lite å veive rundt med armene mens jeg roper ut en masse teite kommandoer.Men skal jeg kjøpe den ? Helt klart. Elsker nye dippedutter i huset. Alt skal prøves.

 

Du har peil.

 

Og hva skal den koste? 10 000?

 

Du vet hvorfor PS3 solgte dårlig ikke sant.

Lenke til kommentar

Når de først er i gang så burde de slenge på 6-8 kjerner på 3.0 GHZ. Minumum 8 GB ram, og noe som tilsvarer et GTX 690 på skjermkort siden. Gi gass for f. Sleng gjerne med støtte for mus og tastatur også. Tilsett så Spotify og lignende greier. Oisann, det ble jo nesten en god pc :)Uansett hva de gjør, så håper jeg de klarer å være såpass våkne at de ikke lar et alt for stort fokus på kinect ødelegge for mye annet. Personlig så gir det meg svært lite å veive rundt med armene mens jeg roper ut en masse teite kommandoer.Men skal jeg kjøpe den ? Helt klart. Elsker nye dippedutter i huset. Alt skal prøves.

 

Du har peil.

 

Og hva skal den koste? 10 000?

 

Du vet hvorfor PS3 solgte dårlig ikke sant.

Hevdet aldri at jeg hadde peiling. Men det er vel for lenge siden bevisst at det ikke er salget av selve konsollen de tjener penger på, men spillene.

PS3 Solgte vel dårlig fordi (ja for dyr) og fordi spill utvalget var for dårlig en lang periode. Ikke det at Xbox var så mye bedre i den forbindelse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hvorfor så billig konsoll? Ville gjerne betalt 10.000-15.000 kroner for en 720 med skikkelig innhold.

Ville blitt kvitt 90% av alle uoppdragne unge spillere som maser over voice.

 

Kanskje burde jeg starte en kickstarter kampanje for å få en egen konsoll som er for dyr for snørrvalper.

 

Så veloppdragne kan spille sammen. Så er det bare 10% som er rike uoppdragne valper.

problemet er når slumfolka kommer på Xbox 360 fordi det er billig. Ungene deres er veldig stereotypisk stygge i munnen.

 

Så døpt boxen Pearl 4K Så brukt hardware som ligner den i signaturen min og software med en lisensiert versjon av det samme som Xbox 720 får. Windows 8. Spille 720 spill men med mulighet for egen Hi-res pakker og muligheten for å spille utvalgte PC spill som krevende veldig god hardware.

 

Må ærlig talt skru av voice greiene for jeg takler ikke språket over xboxen. Luksusproblem?

 

Vet jeg kan virke irritert men jeg håper det kommer en box for folk med luksusproblemer og som ikke er for dyr og som ikke bare er en slags PC.

 

*Bare kødder*

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...