Gå til innhold

Operatørene dumper surfepriser i USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412453

Synes at 0,5kr/MB er for dyrt.

100kr/MB?

Galskap!

Jeg betaler også alt for mye for å bruke internett på mobilen, men langt fra 0,5kr/MB, datatrafikk er melkeku uten like!

 

Synes folk det er greit, eller bare godtar de det?

Lenke til kommentar

Vederhus er en morsom type. han påpeker at selskapet alt i dag har en relativt god avtale med T-Mobile, som gjør at kundene betaler 30 kroner per megabyte. God for hvem? Prisene er uansett så høye at tjenesten er ubrukelig for vanlige folk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man skal være forsiktig med å bruke mobilen på båter og skip iallefall. 250 kr per MB og 40 kr minuttet for ringing og 10 kr per minutt for mottatt samtale. Uten brukssperre på abonnementet så kan man selv tenke seg prisen for å glemme Spotify kjørende på online mode med 5 MB per sang (5 min) iløpet av natta. 5 MB x 10 timer (600 min = 120 sanger) = 250 kr x 5 MB = 1250 kr per sang, for 120 sanger gjennom en natt = 150 000 kr...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de har så høye priser. For i praksis vil det føre til at de eneste som faktisk bruker datatrafikk, er folk som gjør det med et uhell, og at de potensielle kundene uteblir pga pris. Jeg tror faktisk selskapene hadde tjent på å sette ned prisene til ca 5 kr/mb.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...