Gå til innhold

Nå kan reklamen overvåke stua di


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De av oss som har spillt Mass Effect har allerede fått en forsmak på reklame av denne typen.

Tenker da på "reklameplakatene" som er på Citadel som snakker til deg og herjer og styrer, frister mest å skyte dem i filler og antar det blir det samme med denne her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Stua di"

Å skrive det slik har alltid vært feil i mitt hode. Noen som kan oppdatere mine spåkferdigheter? I hodet mitt er det mer riktig å skrive "stuen din", hvor for meg "stua di" er mer sleng/dialekt.

Kanskje litt off topic men, bare la merke til det. I am curious.

Lenke til kommentar

"Stua di"

Å skrive det slik har alltid vært feil i mitt hode. Noen som kan oppdatere mine spåkferdigheter? I hodet mitt er det mer riktig å skrive "stuen din", hvor for meg "stua di" er mer sleng/dialekt.

Kanskje litt off topic men, bare la merke til det. I am curious.

 

Å skrive stua er akkurat like feil som å skrive sola eller jenta, og det er akkurat like mye sleng/dialekt som å skrive stuen, solen eller jenten.

 

EDIT: men nok om det...

Endret av Dunsay
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi går en dyster fremtid i møte når majoriteten av de som bruker elektroniske produkter i hverdagen ikke har snøring på virkemåten. Folk flest kommer ikke til å protestere mot implementeringen av overvåkning i de tusen hjem fordi de har ikke peiling på verken utstyret eller hvordan det kan brukes mot forbrukeren.

 

Den største utfordringen er at det brukes snikinnføring. Alt kommer ikke på en gang men trinnvis i mange omganger. På denne måten mister folk oversikten og kommer ikke til å sette ned foten. Den generasjonen som vokser opp nå kommer ikke til å ane at noe er galt en gang fordi de ikke kjenner til hverdagen før deres egen tid og oppfatter hva enn de vokser opp med som normalt og akseptabelt.

 

Folk flest ønsker et privatliv.

Endret av BadCat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Stua di" Å skrive det slik har alltid vært feil i mitt hode. Noen som kan oppdatere mine spåkferdigheter? I hodet mitt er det mer riktig å skrive "stuen din", hvor for meg "stua di" er mer sleng/dialekt.Kanskje litt off topic men, bare la merke til det. I am curious.

 

Hvis du mener det så bør du gå norsktimene på barneskolen hvor man lærer om kjønn på substantiv på nytt.

Lenke til kommentar
Forestill deg at du ser noen fantastiske TV-reklamer under Super Bowl. Du sier noe i retning "Xbox del", og den sørger automatisk for å dele reklamefilmene på Facebook eller Twitter.

Det mest utrolige med dette er hvor utrolig virkelighetsfjerne reklamefolk er, som virkelig tror at folk er entusiastiske og snakker om nye produkter de har sett reklame for, og gjerne vil dele denne "informasjonen" med vennene sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Forestill deg at du ser noen fantastiske TV-reklamer....."Fantastiske TV-reklamer finnes ikke.Det må bli "fantastisk irriterende" i så fall.M$ : hva pokker holder dere på med?

Finnes noen morsomme, ca 1 av 250 eller slik, problemet er at du blir møkk lei dem etter 100 ganger så du spyr med tanke på produktet.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...