Gå til innhold

Vil du se sommer-OL i 3D?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har GET mulighet til å sende innhold i 3D i kabelnettet dems? Hadde vært litt interessant å sjekke ut sport i 3D.

 

Det er ganske latterlig lite tilgjengelig i 3D for nordmenn.. Men igjen, ikke superbegeistret for film i 3D. Eneste filmen jeg virkelig har kost meg med i 3D er den siste Tron-filmen, den er bra. Ellers er både utvalget og kvaliteten på 3D-produksjoner ganske laber. Som f.eks den siste Harry Potter-filmen - totalt ubrukelig. Var superskuffet etter å ha sett den på kino.

 

Lenke til kommentar

Men igjen, ikke superbegeistret for film i 3D. Eneste filmen jeg virkelig har kost meg med i 3D er den siste Tron-filmen, den er bra. Ellers er både utvalget og kvaliteten på 3D-produksjoner ganske laber. Som f.eks den siste Harry Potter-filmen - totalt ubrukelig. Var superskuffet etter å ha sett den på kino.

 

Kan anbefale Tintin. Den var ganske god i 3D, men som du sier så er det få pdd. Avatar og Hugo Cabret er også verdt en titt i 3D da disse faktisk har blitt filmet med 3D-kamera og ikke gjort om i post process.

 

Lenke til kommentar

Har GET mulighet til å sende innhold i 3D i kabelnettet dems? Hadde vært litt interessant å sjekke ut sport i 3D.Det er ganske latterlig lite tilgjengelig i 3D for nordmenn.. Men igjen, ikke superbegeistret for film i 3D. Eneste filmen jeg virkelig har kost meg med i 3D er den siste Tron-filmen, den er bra. Ellers er både utvalget og kvaliteten på 3D-produksjoner ganske laber. Som f.eks den siste Harry Potter-filmen - totalt ubrukelig. Var superskuffet etter å ha sett den på kino.

 

Du har ihvertfall mulighet til å leie 3D-innhold nå, men mener å huske at det er skralt med innhold. PS! Har ikke 3D-kapabel tv nå, så har ikke testet ut.

 

http://www.get.no/get/presse/get-f%C3%B8rst-ute-med-leiefilm-i-3d/_window/nyhet+%28presse%29?_config-region-width=732&_config-site=advanced&_config-skin=get

Lenke til kommentar

Har GET mulighet til å sende innhold i 3D i kabelnettet dems? Hadde vært litt interessant å sjekke ut sport i 3D.Det er ganske latterlig lite tilgjengelig i 3D for nordmenn.. Men igjen, ikke superbegeistret for film i 3D. Eneste filmen jeg virkelig har kost meg med i 3D er den siste Tron-filmen, den er bra. Ellers er både utvalget og kvaliteten på 3D-produksjoner ganske laber. Som f.eks den siste Harry Potter-filmen - totalt ubrukelig. Var superskuffet etter å ha sett den på kino.

 

Slutter folk å gå på filmer med konvertert 3D, så slutter de kanskje å lage det....

Jeg HATER konvertert 3D....

En billig konvertering de gjør for å øke bilettprisene på kino....

http://www.3dmovielist.com/list.html

Ta en kikk der før du går på kino ;)

står det at filmen ikke er filmet i 3D der, så dropper jeg den i 3D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...