Gå til innhold

Derfor er GTX 680 ribbet vekk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter på AMD sitt, dei pleie alltid å levere kort i ettertid som alltid er bedre på noe. det erfarte eg iallfall når eg kjøpte flett ny berbar med 580gtx og så kom amd under en måned etterpå..

 

Vente på AMD som slapp sitt toppkort for 4 måneder siden? vært fall hvis du sikter 7970 som er deres toppkort akkurat nå...

Lenke til kommentar

Venter på AMD sitt, dei pleie alltid å levere kort i ettertid som alltid er bedre på noe. det erfarte eg iallfall når eg kjøpte flett ny berbar med 580gtx og så kom amd under en måned etterpå..

 

Vente på AMD som slapp sitt toppkort for 4 måneder siden? vært fall hvis du sikter 7970 som er deres toppkort akkurat nå...

Kommer vel et 7990 snart vil jeg tro...?

Lenke til kommentar

Venter på AMD sitt, dei pleie alltid å levere kort i ettertid som alltid er bedre på noe. det erfarte eg iallfall når eg kjøpte flett ny berbar med 580gtx og så kom amd under en måned etterpå..

 

Vente på AMD som slapp sitt toppkort for 4 måneder siden? vært fall hvis du sikter 7970 som er deres toppkort akkurat nå...

Kommer vel et 7990 snart vil jeg tro...?

 

det var faktisk noen rykter om at HD 7990 skulle komme ut i går Oo. dumt det ikke gjorde det :(

Lenke til kommentar
Venter på AMD sitt, dei pleie alltid å levere kort i ettertid som alltid er bedre på noe. det erfarte eg iallfall når eg kjøpte flett ny berbar med 580gtx og så kom amd under en måned etterpå..
Vente på AMD som slapp sitt toppkort for 4 måneder siden? vært fall hvis du sikter 7970 som er deres toppkort akkurat nå...
Kommer vel et 7990 snart vil jeg tro...?
det var faktisk noen rykter om at HD 7990 skulle komme ut i går Oo. dumt det ikke gjorde det :(

 

EDIT: leste feil :) uansett, ryktene sier at 7990 skal komme i mai tider nå, men hvem vet :)

Endret av julianb
Lenke til kommentar

et under at tsmc fortsatt eksisterer. de har jo fucket opp det meste av skjermkort lanseringer de siste 2-3 årene virker det som. merkelig at ikke nvidia og amd finner seg andre partnere.

 

Det er vel ikke uten grunn, jeg tipper grunnen er at det ikke er så enkelt å få høy produksjon på topp moderne produksjonsteknikk, så TSMC ikke er så mye verre enn andre.

 

AtW

Lenke til kommentar

et under at tsmc fortsatt eksisterer. de har jo fucket opp det meste av skjermkort lanseringer de siste 2-3 årene virker det som. merkelig at ikke nvidia og amd finner seg andre partnere.

 

Det er ikke så mange å velge i, og TSMC er lengre fremme en de aller flestre fountries.

 

Det er nok ingen overraskelse for noen at yield er dårlig i en ny prosess, dette er alltid noe som må gå seg til etter hvert, men det er også klart innenfor TSMCs ansvar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...