Gå til innhold

Derfor er GTX 680 ribbet vekk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører selv 3 i SLI, men hadde jeg visst om dette, skulle jeg heller bare ha bestilt ett, slik at flere ville hatt sjansen til å få seg ett.

Så du har brukt rundt 12 000kr på skjermkort? Hva bruker du hovedsaklig disse til?

 

Jeg liker å spille spill med høyeste grafikk, uten lav framerate etc. Sitter på 3 skjermer 24" 1080p, krever litt.

Lenke til kommentar

Kjører selv 3 i SLI, men hadde jeg visst om dette, skulle jeg heller bare ha bestilt ett, slik at flere ville hatt sjansen til å få seg ett.

Så du har brukt rundt 12 000kr på skjermkort? Hva bruker du hovedsaklig disse til?

 

Jeg liker å spille spill med høyeste grafikk, uten lav framerate etc. Sitter på 3 skjermer 24" 1080p, krever litt.

 

Og da er det greit med 1 kort per skjerm ;)

Lenke til kommentar

Kjører selv 3 i SLI, men hadde jeg visst om dette, skulle jeg heller bare ha bestilt ett, slik at flere ville hatt sjansen til å få seg ett.

Så du har brukt rundt 12 000kr på skjermkort? Hva bruker du hovedsaklig disse til?

 

Jeg liker å spille spill med høyeste grafikk, uten lav framerate etc. Sitter på 3 skjermer 24" 1080p, krever litt.

 

E-penisen din må være enorm!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så når du kommer hjem til folk og ser de har en litt over middels TV til 15-20 lapper så sier du "du har en enorm e-penis!" ?

Jeg syns også 12000 er forholdsvis dyrt for skjermkort, men det er jo ikke mer enn litt finere felger enn standard på bimmer'n, eller knapt ei dør på hytta som man bruker noen ganger i året. Er man aktiv spiller blir ikke kostnaden pr. time så stor i forhold til den bedre underholdningen og opplevelsen man syns man får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...