Gå til innhold

Test: MSI Z77A-GD65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må være kjedelig å teste HK for tiden. Etter at Sandy Bridge kom er jo alle hovedkortene nesten like. Jeg skal oppgradere til Ivy snart og har lest alle tester som jeg kan finne. Sannelig ikke enkelt da nesten alle har samme specs. Jeg skal ikke trimme så spenningsregulator og kondensatorer etc er ikke så viktig..Det jeg er mest ute etter er funksjoner og tilkoblinger. Foreløbig ligger Asus p8z77-v deluxe nærmest kjøp knappen..

Lenke til kommentar
Nå kan du gjøre deg klar for fremtiden
Vel...klar for Ivy Bridge som kommer snart ja, men ikke for neste generasjon Haswell som kommer om 1 år fra nå. Så blir kort fremtid :p

 

Ja. "Nå kan du gjøre deg klar for akkurat nå-tiden", tror jeg vi sier! ;)

Endret av andrey3000
Lenke til kommentar

Samme elendige formulering her "Med dette er du klar for Intels kommende LGA1155-prosessorer." DU (altså jeg, sikotryne) er ikke klar for noe som helst LGA1155 siden jeg ikke har noen kort som støtter det. Hva med å skrive

 

"Dette kortet er klar for Intels kommende LGA1155-prosessorer".

 

Den setningen er i det minste rimelig sann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må være kjedelig å teste HK for tiden. Etter at Sandy Bridge kom er jo alle hovedkortene nesten like. Jeg skal oppgradere til Ivy snart og har lest alle tester som jeg kan finne. Sannelig ikke enkelt da nesten alle har samme specs. Jeg skal ikke trimme så spenningsregulator og kondensatorer etc er ikke så viktig..Det jeg er mest ute etter er funksjoner og tilkoblinger. Foreløbig ligger Asus p8z77-v deluxe nærmest kjøp knappen..

 

Z77 ER Z77 - derfor er ytelsestesting på HK tull.

 

det disse testene burde vise er: bios, layout på kortet og opplevelsen ved generell bruk.

 

MSI kortet er helt klart "up there" og er etter min mening et av de beste kortene man kan bruke til 1155 i dag. jeg kommer tilbake med en liten test senere på forumet.. slenger ved en kjapp screen som ble gjort på cpuen til eggman på forumet på LN2 her for noen dager siden:

 

MSI IS BACK :D (evt bare ER der... har vel aldri vært så gode på HK som nå)

post-88790-0-03277100-1334313678_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er avhengig av Dual Link DVI for å drive mine 30" 2560x1600-skjermer.

Jeg har ikke klart å observere om den integrerte grafikkløsningen støtter Dual Link DVI eller bare Single Link DVI.

Ville vært hendig å ha dette slik at GTX680-kortet som skal på plass kan slå seg av når jeg bare bruker Word og slike ting, antar at GPU-viften stopper å spinne da?

 

Har noen sett noe informasjon om dette? Finnes det eventuelt noen andre Z77-kort som støtter Dual Link?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...