Gå til innhold

Har svenskene avslørt Crysis 3? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trolig er det like mye konsolll A tl B spill som Crysis 2 (å de som ble populære som et åpen sandaksse spill som sprengte PC hardware til blokksberg). Med tanke på det har de nok mistet mange Pc kjøpere, hørte videre ikke altfor mange konsoll spillere som ropte HURRA mer meh, så jeg er ikke sikker på om en 3 blir så bra, spesielt ikke om de fortsetter i konsoll sporet som de helt sikkert gjør (på konsoll FPS er andre Mye bedre).

 

For meg var Crysis 2 en Horibel opplevelse (bare å kutte ned A til B metoden bitte litt kunne forøvrig hevet spillets spillglede et pr hakk)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Veeldig skeptisk, Crysis 2 ligger som nr 2 i min liste over de mest skuffende spillene jeg har spilt.

 

Crytek må gjøre ganske drastiske endringer i spillet før jeg er interessert i den.

 

Helt enig, spesielt med tanke på Eneren, det var jo stygge tendenser mot slutten samt etterfølgeren men at de skulle prøve seg på en fullblods Konsoll oppskrift kom ganske overaskende, spesielt med tanke på hva som faktisk gjorde spillet populært.

 

Venter fortsatt på nye - Half life - FarCry - Crysis 1 til PC, haddet vært utrolig kult å fått et snart. Mulig BF3 halveis er der, men har faktisk ikke fåttt rotet met til å teste enda.

Lenke til kommentar
Var det ikke Lord Mountbatten som ytret noe i retning av at hvis 3. verdenskrig utkjempes med atomvåpen, så blir den 4. utkjempet med pil og bue.

 

"I do not know how the Third World War will be fought, but I can tell you what they will use in the Fourth — rocks!" - Albert Einstein

Ja, Einstein og Mountbatten skal visstnok ha sagt omtrent det samme, og mange har nok ligget mang en natt våken og fundert på hvem av de to som var mest presis i sin spådom. All den tid vår protagonist har en bue i hånden, så må vel det tolkes dit hen at Crysis-gjengen åpenbart holder en knapp på Lord Mountbatten. :hmm:

Lenke til kommentar
Var det ikke Lord Mountbatten som ytret noe i retning av at hvis 3. verdenskrig utkjempes med atomvåpen, så blir den 4. utkjempet med pil og bue.

 

"I do not know how the Third World War will be fought, but I can tell you what they will use in the Fourth — rocks!" - Albert Einstein

Ja, Einstein og Mountbatten skal visstnok ha sagt omtrent det samme, og mange har nok ligget mang en natt våken og fundert på hvem av de to som var mest presis i sin spådom. All den tid vår protagonist har en bue i hånden, så må vel det tolkes dit hen at Crysis-gjengen åpenbart holder en knapp på Lord Mountbatten. :hmm:

 

Personelig blir slike sitat litt ymse, de er også påvirket av andre men ting veldig kjente mennesker sier blir vedlig fort bitt merke i fordi de når mange mennesker raskt, videre synes jeg dette sitatet er litt ren logikk om man bare tenker på hvordan våpen utvikler seg, jeg mener man ikke må være Einstein for å komme på det hehe...

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor så mange var missfornøyde med Crysis 2. Heftig grafikk, kamper og lyddesign, varierte miljøer, godt stemmeskuespill, realistiske våpen og god historie, for å nevne noe. Et av mine favorittspill.Gleder meg til nummer tre.

 

Ble skuffet over toern pågrunn av den elendige historien bak det, grafikken var ikke DX11 til å starte med og når det endelig kom ut klarte ikke min 17000kr nye PC å dra det ordentlig engang. Områdene var lukket og var egentlig laget for konsoll, enern derimot var laget spesielt for PC markedet og var mer åpent. De brukte et helt spill for å gjøre deg kjent med Nomad og Prophet, bare for at du plutselig finner ut at

Prophet dør og Nomad er ikke til å finne

. Du er en ny fyr som ikke kan snakke og det eneste som holder deg i livet er drakta. Dessuten måtte du lese en bok som kom ut på sida og som du måtte kjøpe for å skjønne hva som har skjedd fra øya til NYC. Derfor var jeg skuffet over Crysis 2 og jeg tenker at de fleste som har spillt enern føler det samme som meg.

 

Åja og for ikke å nevne slutten at

du plutselig blir til Prophet, hva faen lissom?

 

Endret av Saykin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...