Gå til innhold

Har svenskene avslørt Crysis 3? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor så mange var missfornøyde med Crysis 2. Heftig grafikk, kamper og lyddesign, varierte miljøer, godt stemmeskuespill, realistiske våpen og god historie, for å nevne noe. Et av mine favorittspill.Gleder meg til nummer tre.

 

Ble skuffet over toern pågrunn av den elendige historien bak det, grafikken var ikke DX11 til å starte med og når det endelig kom ut klarte ikke min 17000kr nye PC å dra det ordentlig engang. Områdene var lukket og var egentlig laget for konsoll, enern derimot var laget spesielt for PC markedet og var mer åpent. De brukte et helt spill for å gjøre deg kjent med Nomad og Prophet, bare for at du plutselig finner ut at

Prophet dør og Nomad er ikke til å finne

. Du er en ny fyr som ikke kan snakke og det eneste som holder deg i livet er drakta. Dessuten måtte du lese en bok som kom ut på sida og som du måtte kjøpe for å skjønne hva som har skjedd fra øya til NYC. Derfor var jeg skuffet over Crysis 2 og jeg tenker at de fleste som har spillt enern føler det samme som meg.

 

Åja og for ikke å nevne slutten at

du plutselig blir til Prophet, hva faen lissom?

 

 

Trolig mye ritkig i poengene dine også men ærlig talt så fulgte jeg ikke så mye med på handlignene selv, men det at man kunne skyte ned palmer stykkevis samt busker bøyde seg når man gikk forbi dem var jawdropping, for å ikke snakke om første gang jeg slang en granat i et skur på Crysis1!, det var grensesprengende og de første brettene var helt åpne (låste seg desverre inn mot slutten å begynte å ligne standard konsoll Fps som vi har blitt så vant med.

 

Crysis 2 ble et rent konsoll spill derfor er nok de fleste Pc spillere skuffet, at mange konsoll spillere liker det er ikke rart i det hele tatt for i forhold til konsoll ser det nok flott ut... men A til B skriptet scener hele veien osv osv Grøsss ikke noe for meg, men jeg har ikke noe problem med at folk liker denne type spill men jeg blir skuffet når jeg får noe helt annet en det jeg forvneter meg, spesielt når produsentene prøver å overbevise gamle fans om at spillet er like heftig å ikke har gått i konsoll salgsmaskinen (som det er mange eksempler på om dagen).

 

Men FPS spill for seg nok en real løft når nye konsoller med større muligheter blir sluppet om ikke alt for lang tid, for når de enda ikke lager PC ekslusive FPS mot slutten av ps3 og xbox era har jeg egentlig mistet håpet.

Endret av simalarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...