Gå til innhold

Neste Medal of Honor heter Warfighter (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forrige MoH var jo helt elendig, både singleplayer og multiplayer. Likte faktisk singleplayer hakket bedre enn multiplayer. At dice er involvert i utviklingen av et spill gir null garanti for høy kvalitet; statisk miljø, elendig våpenfølelse, små tunnelformede brett osv osv.

 

Håper de benytter seg av "destruction" fullt ut, var utrolig tamt å spille MoH multi etter lang periode med BC2. Klarer de å levere så kan det være at det blir kjøp, men må si jeg er ekstremt skeptisk.

 

Gleder meg mye mer til arma 3 :D

Endret av DeepW
Lenke til kommentar

Enda et dritt spill fra i Medal of honor serien lukter jeg, det forrige var noe elendig 1/5 fra meg. Alt var rett og slett feil i det spillet - jeg runna det også uheldigvis, waste of time. Får et standard spill.

 

Savner de tidene da medal of honor var bra.

Kan ikke selskap bare holde seg til det de er flinkest til?

 

EA hold dere til ww2 !! kanskje det er melket men nå begynner denne taktiske kjedsomheten og å bli det.

Lenke til kommentar

Enda et dritt spill fra i Medal of honor serien lukter jeg, det forrige var noe elendig 1/5 fra meg. Alt var rett og slett feil i det spillet - jeg runna det også uheldigvis, waste of time. Får et standard spill.Savner de tidene da medal of honor var bra.Kan ikke selskap bare holde seg til det de er flinkest til?EA hold dere til ww2 !! kanskje det er melket men nå begynner denne taktiske kjedsomheten og å bli det.

 

 

Jeg vil gå i land på D-Dagen i Frankrike igjen, denne gangen med bedre grafikk. De kan helt klart melke WW2 mer, da jeg mener det fortsatt er scenarioer de kan benytte seg av. Bedre enn russland/Derka derkistan mohammad jihad. Det forrige var rimelig crappy ja.

Hadde vært helt fantastisk med WW2 setting med frostbite 2 motoren!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha. Tittelen må jo vere ein spøk.

 

 

Neida! Ingen spøk. Oppfølgeren skal hete Advanced Warfighter... Nei vent nå litt....

 

Men ærlig talt, hvordan går det an å være så ukreativ? Dette helvetes ordet, "warfighter" eksisterte jo praktisk talt ikke før generiske FPS-utviklere begynte å klemme dem inn i titler engang.

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...