Gå til innhold

The Secret World utsettes to måneder (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Here we go again.

 

Skjønner ikke hvorfor det skal gå ut med datoer så tidlig. De gjorde det jo nylig. Funcom lærer ikke sine egne feil.

 

Men for all del, håper fortsatt på et bra spill.

 

Hva er dette for noe? Nesten alle utgivere utsetter spillene sine og dette er ikke en feil de har gjort. Det er helt vanlig at man setter en dato man satser for. Ser man at man ikke når den datoen så utsetter man spillet litt.

Lenke til kommentar

Blir vel for dumt å klage over en "utsettelse" når de aldri satte noen offentlig dato.

 

Du følger lite med skjønner jeg? Er snappe 2 uker siden de offisielt satte datoen/offisielt satte den til april, men det har vært kjent helt siden august i fjor at det ville komme i april.

 

Jeg regnet med at det var 50 % sjangse for en utsettelse, men ble litt dumt at det kommer så kort tid etter de bestemte datoen

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Det jeg mener er at de setter for korte frister for seg selv, istede for å vente lenger med å annonsere release dato. De utsatte også Age of Conan flere ganger, og det var langt ifra ferdig likevel. Jeg ville heller sett at de ventet lenger med å annonsere release dato, slik at de lettere kunne faktisk holde den fristen.

 

Og det blir ekstra rart av det bare er noen uker fra de for første gang annonserte release dato, til de nå utsetter. Hva har skjedd de 2 siste ukene?

 

Samtidig mener jeg de burde starte med beta tester mye tidligere slika at de faktisk har god tid å forandre ting basert på feedback. Når de starter beta bare noen måneder før release så har de meget lite tid til å fikse ting om det skulle være omfattende.

 

Nå er ikke jeg noen Funcom hater, selv om det kanskje kan virke slik. Tvert imot likte jeg godt AoC, og gjør det fortsatt, tross mange feil i starten.

Lenke til kommentar

Det jeg mener er at de setter for korte frister for seg selv, istede for å vente lenger med å annonsere release dato. De utsatte også Age of Conan flere ganger, og det var langt ifra ferdig likevel. Jeg ville heller sett at de ventet lenger med å annonsere release dato, slik at de lettere kunne faktisk holde den fristen.Og det blir ekstra rart av det bare er noen uker fra de for første gang annonserte release dato, til de nå utsetter. Hva har skjedd de 2 siste ukene?Samtidig mener jeg de burde starte med beta tester mye tidligere slika at de faktisk har god tid å forandre ting basert på feedback. Når de starter beta bare noen måneder før release så har de meget lite tid til å fikse ting om det skulle være omfattende.Nå er ikke jeg noen Funcom hater, selv om det kanskje kan virke slik. Tvert imot likte jeg godt AoC, og gjør det fortsatt, tross mange feil i starten.

 

Starter beta barre noen måneder før? 11 måneder før første release dato, over 1 år til den nye.. Jeg synes virkelig ikke det er rett før release, men alle har ikke samme oppfatning av tid :)

 

Beta testing begynte mai 2011 viss du lurte.

Lenke til kommentar

Funcom.....Jeg spilte Conan lenge og det har gjort sånn for meg at jeg skal aldri spille en av funcoms MMOs. Det er herlig å se norsk spill, men funcom er ikke verdt tiden min lenger.

 

Hvorfor er det kun Funcom som får så mye hat? Det er da mange andre utviklere som også har gitt ut dårlige spell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...