Gå til innhold

- Første Galaxy Nexus er på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg merker at jeg befinner meg litt utenfor den vanlige trenden med å kjøpe ny mobil hvert år eller hyppigere. Jeg anser fremdeles min HTC Desire som flunkende ny. Det eneste jeg savner er egentlig et litt bedre kamera.

 

Ice Cream Sandwich kommer jeg uansett til å få gjennom et custom ROM. Det ble lastet opp en YouTube-video for ikke så mange dager siden som viste at det funket ganske bra på "gamle" Desire. Så hvorfor folk kjøper ny mobil så ofte forblir et mysterium for meg. Kanskje litt gadget-faktor? :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det står mellom denne og Samsung Note. Note'n kan kanskje bli litt for stor men den har et batteri på 2500mAh mot Nexus sitt 1750mAh batteri...Får vente til jeg kan få holde Note'n og bedømme om jeg kan leve med den størrelsen

 

Alle telebutikker har jo dummymodeller så du kan se forskjellen på str osv. Synes seriøst at Note ble så stor at den ikke så ut som en vanlig telefon, nexus derimot er såpass slank og fin at når du sammenlikner den med en iphone 4 så ser den ikke veldig mye større ut.

Lenke til kommentar

Det står mellom denne og Samsung Note. Note'n kan kanskje bli litt for stor men den har et batteri på 2500mAh mot Nexus sitt 1750mAh batteri...Får vente til jeg kan få holde Note'n og bedømme om jeg kan leve med den størrelsen

 

Men Noten har jo en del større skjerm og cpu enn Nexus'en, det kommer jo til å ta litt av batteriet, men tror den holder ut lengre enn Nexusen ved standby iallefall.

 

Hvis du er mye på farten eller er aktiv med jogging osv så tror jeg Note ikke vil passe deg, er jo nesten som å ha en liten tablet i lomma ;)

 

 

 

Jeg merker at jeg befinner meg litt utenfor den vanlige trenden med å kjøpe ny mobil hvert år eller hyppigere. Jeg anser fremdeles min HTC Desire som flunkende ny. Det eneste jeg savner er egentlig et litt bedre kamera.Ice Cream Sandwich kommer jeg uansett til å få gjennom et custom ROM. Det ble lastet opp en YouTube-video for ikke så mange dager siden som viste at det funket ganske bra på "gamle" Desire. Så hvorfor folk kjøper ny mobil så ofte forblir et mysterium for meg. Kanskje litt gadget-faktor? :D

 

Har du link til youtube videoen? :)

 

Har Desire selv og føler at den enda er god for et halvt år, men vil likevel bytte pga jeg ikke får plass til mer enn 40 (?) apps, og det etter jeg har roota telefonen og installert 90% av appsa på minnekortet -.-

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Har jeg gått glipp av noe, eller kommer denne kun i 16GB utgave, uten mulighet for utvidelse via minnebrikke? dontgetit.gif

 

Syntes telefonen ser interessant ut, og stock Google rom er alltids å foretrekke, men med 16GB lagring så hjelper det fint lite om jeg kan spille av FLAC med Cynogen ROM da jeg ikke vil ha plass til noe særlig.

Lenke til kommentar

Har jeg gått glipp av noe, eller kommer denne kun i 16GB utgave, uten mulighet for utvidelse via minnebrikke? dontgetit.gif

 

Syntes telefonen ser interessant ut, og stock Google rom er alltids å foretrekke, men med 16GB lagring så hjelper det fint lite om jeg kan spille av FLAC med Cynogen ROM da jeg ikke vil ha plass til noe særlig.

Den kommer kun med 16GB (ca 13GB som er ledig)

Lenke til kommentar

Har jeg gått glipp av noe, eller kommer denne kun i 16GB utgave, uten mulighet for utvidelse via minnebrikke? dontgetit.gif

 

Syntes telefonen ser interessant ut, og stock Google rom er alltids å foretrekke, men med 16GB lagring så hjelper det fint lite om jeg kan spille av FLAC med Cynogen ROM da jeg ikke vil ha plass til noe særlig.

men det fine er at man kan med custom kernel bruke en usb minnepinne med en usb otg kabel :thumbup:

Lenke til kommentar
Det står mellom denne og Samsung Note. Note'n kan kanskje bli litt for stor men den har et batteri på 2500mAh mot Nexus sitt 1750mAh batteri...Får vente til jeg kan få holde Note'n og bedømme om jeg kan leve med den størrelsen
Alle telebutikker har jo dummymodeller så du kan se forskjellen på str osv. Synes seriøst at Note ble så stor at den ikke så ut som en vanlig telefon, nexus derimot er såpass slank og fin at når du sammenlikner den med en iphone 4 så ser den ikke veldig mye større ut.

 

Jeg holdt en Note i dag, den var absolutt ikke så stor som jeg hadde fryktet. Nå fikk jeg nesten litt lyst på Nexus også, men etter testene av Note er jeg egentlig ikke i tvil.

Lenke til kommentar

hmmm holder meg til min iPhone 4S eg, venter på en interessant ICS mobil, dette her...... bare et stykke plastik med noe skrift på, gleder meg mest til htc kommer med sine ICS mobiler!

Kan du utdype hva du mener med at dette ikke er en interessant mobil?

 

Og hvis den er et stykke plastikk med noe skrift på, hva er jegTelefon da? Et stygge glass med et eple på?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...