Gå til innhold

- Første Galaxy Nexus er på vei


Anbefalte innlegg

hmmm holder meg til min iPhone 4S eg, venter på en interessant ICS mobil, dette her...... bare et stykke plastik med noe skrift på, gleder meg mest til htc kommer med sine ICS mobiler!

Du har så rett! Absolutt det utenpå som teller. Synes selv det er helt tragisk at vi enda ikke har fått mobiler frest ut av f.eks. molybden med platina-detaljer rundt og gjerne en skjermoverflate av en hel polert diamant.

 

Er så glad på dine vegne at du har en telefon som er laget av glass og aluminium, takk og pris så finnes det folk som vet å verdsette den ubrukelige materialkombinasjonen til en så fantastisk overpris, og ikke la meg begynne på vekten engang! Tenk å være så heldig å få gå rundt og drasse på to glassplater og aluminium, det må virkelig være saker det :thumbup:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står mellom denne og Samsung Note. Note'n kan kanskje bli litt for stor men den har et batteri på 2500mAh mot Nexus sitt 1750mAh batteri...Får vente til jeg kan få holde Note'n og bedømme om jeg kan leve med den størrelsen

 

Har samme tanker som deg - det står mellom Nexus og Note. Holdte Note'n for første gang på fredag og tenkte at "dette blir for stort", men så holdt jeg den igjen på mandag og så i dag igjen (tilfeldigvis) og "dessverre" så virker den mindre og mindre for hver gang :)

Tror jeg venter til Nexus kommer før jeg bestemmer meg. Gøy blir det uansett! :-)

Lenke til kommentar

hmmm holder meg til min iPhone 4S eg, venter på en interessant ICS mobil, dette her...... bare et stykke plastik med noe skrift på, gleder meg mest til htc kommer med sine ICS mobiler!

 

hmmm holder meg til min iPhone 4S eg, venter på en interessant ICS mobil, dette her...... bare et stykke plastik med noe skrift på, gleder meg mest til htc kommer med sine ICS mobiler!

Du har så rett! Absolutt det utenpå som teller. Synes selv det er helt tragisk at vi enda ikke har fått mobiler frest ut av f.eks. molybden med platina-detaljer rundt og gjerne en skjermoverflate av en hel polert diamant.

 

Er så glad på dine vegne at du har en telefon som er laget av glass og aluminium, takk og pris så finnes det folk som vet å verdsette den ubrukelige materialkombinasjonen til en så fantastisk overpris, og ikke la meg begynne på vekten engang! Tenk å være så heldig å få gå rundt og drasse på to glassplater og aluminium, det må virkelig være saker det :thumbup:

 

 

 

 

Herlighet, det må da kunne gå an å respektere at andre personer kanskje har litt andre preferanser og vektlegger litt annerledes enn deg selv?

Lenke til kommentar

Har sjekket alle leverandørene våre på elkjøp, men ingen av dem får den inn før tidligst 14.des (ubekreftet). Hvor er det Amobil mener man kan få tak i den før?

 

Hadde jo vært fint om artikkelen også gav svar på det, men tipper de ikke hadde fått svar om de spurte. Leverandøren er sikkert redd for at kundene dere - som ikke blir nevnt - skal føle seg "oversett/tilsidesatt" om noen av kundene fikk gratis markedsføring her, i tillegg til at de fikk mobilen tidligere...

 

Men en annen ting jeg syns artikkelen burde inneholdt, er om telefonen kun kommer med 16 GB, eller om også 32 GB kommer? Noen hevder ovenfor at det kun er 16 GB som vil bli solgt i Norge, men er det offisielt eller bare rykter?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...