Gå til innhold

Nytt minikabinett fra SilverStone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"rommer den blant annet et grafikkort med en lengde på inntil 30,9 centimeter, som trekker maksimalt 400 watt"Designet for HD 6990. Jeg liker tanken.ITX-bygg blir bare mer og mer fristende.

 

Helt enig. Har hatt lyst til å bygge i et ITX-kabinett lenge nå, men enten er de svindyre uten PSU eller så er den som følger med alt for liten til å kjøre et brukbart kort. Dette så veldig lovende ut.

Lenke til kommentar
Helt enig. Har hatt lyst til å bygge i et ITX-kabinett lenge nå, men enten er de svindyre uten PSU eller så er den som følger med alt for liten til å kjøre et brukbart kort. Dette så veldig lovende ut.

 

Jeg kjører GTX 580 i et silverstone sg05 funker som F. har målt peak strøm i veggen på 310W og psu er 450W. så det går fint.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=612139

Lenke til kommentar
Helt enig. Har hatt lyst til å bygge i et ITX-kabinett lenge nå, men enten er de svindyre uten PSU eller så er den som følger med alt for liten til å kjøre et brukbart kort. Dette så veldig lovende ut.
Jeg kjører GTX 580 i et silverstone sg05 funker som F. har målt peak strøm i veggen på 310W og psu er 450W. så det går fint.http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=612139

 

GTX 590 trekker ca 550watt, så dette medfører nok riktighet. Og da 600W er med dette kabinettet, kjører du jo lett et 580 :)

Lenke til kommentar

Er det mulig å lage en kraftig og stilledata i et slikt kabinett ellerer det dømt til å bli susete. for meg er ikke gaming så viktig.

Kraftig kan være så mangt:

Kraftig lagringsytelse.

Kraftig grafisk ytelse.

Kraftig regneytelse.

 

Dette kabinettet har plass til kjøler av lav profil som NH-C14, som vil føre til ganske stille drift og mye regneytelse gitt en i7-2600k. Da har man fortsatt plass til et kraftig og stille grafikkort som HD 6870 eller GTX 560 Ti.

Lenke til kommentar

Med HK, CPU og et par harddisker som er helt normalt oppsett så trekker den ca 550 watt, så jeg syns det er helt greit å si. Du trenger ikke å prøve å fortelle meg hva jeg kan og ikke kan si.

At du synes det er "helt greit å si", betyr ikke at det er riktig. Det burde alltid være et mål å være mest mulig presis når man skriver noe, hvis du ikke mener dette vil jeg anbefale å tenke over hvorfor jeg kan mene dette.

 

Mer riktig kan være å si

Med et typisk LGA1155-basert system ser vi på et strømforbruk rett over 500W før overklokking gitt at GTX 590 er installert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...