Gå til innhold

Ville du overlevd en atombombe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei! Nei! Nei!

Spar oss for slike møkka-artikler! Dette er ikke noe nytt. Det har ingen nyhetsverdi. Hva blir det neste? En artikkel om chuck norris-faktaer?

 

 

Verden er full av folk med forskjellige interesser. Det du ikke liker, er det garantert andre som gjør.

 

Deal with it.

Endret av AvidGamer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor moderere innlegget ditt såpass AvidGamer? Du hadde et ganske godt poeng med Lars sitt innlegg og tittel moderator. Jeg ville nok ha slettet innleggene når jeg var moderator pga. off topic og nesten trolling.

 

Nok om det, Lars har nok lavt blodsukker atm ;)

 

Hva definerer da en god nyhetsside? Skal vi ikke få slakte VG for sladder, fordi "noen liker sladder"?

 

Jeg driter i hva dere synes! Jeg kommer her for å lese om teknologi, ikke internett-gimmicks fra 2006.

Lenke til kommentar

Hva definerer da en god nyhetsside? Skal vi ikke få slakte VG for sladder, fordi "noen liker sladder"?

 

Jeg driter i hva dere synes! Jeg kommer her for å lese om teknologi, ikke internett-gimmicks fra 2006.

Kan gjerne drite i hva du vil så lenge det er egnet å ha drit i seg :)

 

Define:technology

The application of scientific knowledge for practical purposes.

Scientific knowledge: Trykkbølge av x atombombe er på y km i radius

Practical purposes: Bor du på Frogner og er redd for en "Stor-Ivan" kan detonere over slottet, på med tinnfolie og flytt til Bergen.

 

Denne er nok ikke en nyhetssak for en som kanskje digger Linux og studerer AI og roboter. For de har man bedre egnet nettsider enn teknofil.no

Endret av Goliath
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...