Gå til innhold

Nokia N9 er i kjømda


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke egentlig. Sjekk ut CSSU for N900, feks. Communityet til N900 var bittelite på talk.maemo.org, men like fullt holdt N900 fint i den perioden jeg forventet å eie enheten.

 

Jeg ville nok ikke anbefalt N9 til noen som forventer å ha samme telefon i flere års tid med forventning om at den skal kontinuerlig bli oppdatert. Dette skjer ikke.

 

Men om du er littegranne tech-y, eller "power user" som mange kaller det, kan du nok få sykt mye gøy ut av en meegotelefon som dette. I tillegg regner jeg med at jeg blir å bytte ut telefonen før det kommer til det punktet hvor communitiet tar helt over utviklingen av telefonen. Dersom det viser seg at jeg blir lei og får lyst på noe nytt.

 

Frem til da gleder jeg meg til å teste telefonen og se for mah self hvordan UIet er, om det er så flott som jeg tror det er.

 

Forresten: liste over N900programmer som ønskes/er bekreftet til å bli portet over til N9:

 

http://talk.maemo.org/showthread.php?t=74154

 

Legg til alien dalvik så er vi ganske greit på vei der.

Lenke til kommentar

Hva i all verden er "i kjømda" ? - Her må det være en skrivefeil i overskriften ...

kjømd -a el. -en det å komme være i kjømda

 

Ikke den formuleringa jeg ser mest brukt på nettet. Kudos til artikkelforfatter. :)

 

"kjømda" er vell ikke så uvanlig ord ?

Regner ikke med alle kjenner til alle ord, men de fleste vet nok hva det betyr ;)

 

Ett kjapt søk på google viser også att ordet brukes ganske så ofte i internett artikler.

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar
"kjømda" er vell ikke så uvanlig ord ?

Regner ikke med alle kjenner til alle ord, men de fleste vet nok hva det betyr ;)

 

Ett kjapt søk på google viser også att ordet brukes ganske så ofte i internett artikler.

 

Desto større grunn til å bruke det! Alltid sett på det som litt merkelig når folk ser ut til å ta det personlig når de ikke vet eller skjønner noe. Her kan man jo lære noe, liksom.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...