Gå til innhold

Anmeldelse: Shadows of the Damned (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, der var anmeldelsen!

 

Gleder meg som en unge til det spillet her, og det er min gulrot for å bli ferdig med Prosjekt Plattform. At spillet er fullt av penisvitser jeg veldig klar over, men jeg setter sånn pris på Suda51 sine skrudde univers at jeg ikke klarer annet enn å elske dem.

 

Jeg mistenker at de tre legendene i produsentstolene alle har fått sine ansvarsområder, og at de er dyktige nok til at det aldri går helt på snørra.

 

Dette ble kjent før selve spillet ble kjent, noe også Gamer skrev omfor en stund tilbake. Suda51 har regien, Shinji Mikami står for det spilltekniske og Akira Yamaoka har stått for musikken.

Lenke til kommentar

Jeg fullførte spillet på den mellomste av de tre vanskelighetsgradene, og kritikken av vanskelighetsgraden er hovedsakelig rettet mot hvor utfordrende gåtene og måten man takler de ulike fiendene på er. Om de skrur opp helsen og skaden til de ulike krekene så dør jeg sikkert flere ganger, men det stiller ikke andre krav til meg enn at jeg kjappere svarer med hodeskudd når noen forsøker å ta meg. Jeg ønsker større utfordring i det taktiske aspektet av kampene.

 

Tusen takk, forresten.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Glad jeg ikke leste denne anmeldelsen før jeg kjøpte spillet. Kritikken her virker helt motsatt av min erfaring. Gameplayet virket uinspirert og tamt (i beste fall middelmådig) mens presentasjonen (humoren spesielt) var det som holdt det gående for min del. Det er sjeldent jeg ser komediefilmer eller spiller humor-spill jeg liker, men dette var en av de få tilfellene for min del. Kanskje jeg har teit/dårlig humor.

 

"Og det er ikke engang det at alle de teite vitsene om ulike kallenavn på tissen er støtende eller vulgære, de er bare regelrett umorsomme og banale."

Støtende? Hva var støtende? Hvorfor? Jeg er enig at flere av vitsene er banale, men det var en del av sjarmen for min del. Hadde det vært snakk om Duke Nukem Forever kunne jeg sagt meg enig, men dette virket langt mer kreativt og velskrevet for min del.

 

Likevel, det er interessant å se andre synsvinkler på dette spillet. Det eneste jeg reagerer på er den siterte paragrafen over.

Lenke til kommentar

ok, da misforstod jeg. det fascinerer meg likevel hvordan jeg nesten er uenig alt annet. bla. plattformsekvensen virket veldig langtekkelig (til tross for at den var delt opp i over 3 levels. siste bosskampen tok en evighet) for min del og minte meg på denne delen fra bayonetta. håper ikke jeg gir inntrykk av at jeg mislikte anmeldelsen til tross for at jeg er uenig mye her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...