Gå til innhold

Vi har prøvd PlayStation Vita (NGP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

syns touchen, både på skjermen og bak, virker "unaturlig". jeg hadde foretrukket ar det ikke var touch i det hele tatt. har både ds og psp nå, og ds'en får mest spilletid. men liger best de spillene hvor du ikke trenger å tykke på skjermen i så mange situasjoner....

Lenke til kommentar

God artikkel. :thumbup:

 

Jeg er allerede overbevist, mye fordi jeg er meget, meget fan av ucharted serien. Tanken om å spille uncharted på toget eller på annet transportmiddel gjør meg rett og slett litt svimmel av glede...hehehe..

 

Ps. Muligheten for å spille et FPS og ha en god opplevelse på en bærbar sak, gjør meg også litt glad.

Lenke til kommentar

litt enig, touch er awesome første 5 min og så blir det meir bare at fingeren er i veien på kjermen;) foretrekker bedre vanlig kontroler

 

men touch på baksiden? virker bare rart ut, får håpe komer mange bra spill på denne da

Det er vel akkurat det touch på baksiden er til for. at du skal kunne både bruke touch, og se hele skjermen samtidig. tror det kan bli et veldig godt verktøy for utviklerne.

Lenke til kommentar
Hva gjelder det trykksensitive bakpanelet er jeg fortsatt litt usikker. Jeg er klar til å la meg overbevise av kreative utviklere, men mitt førsteinntrykk var at det var vanskelig å bruke dette nøyaktig mens jeg gjør masse andre ting. En åpenbar fare er at utviklere føler at de er nødt til å støtte alle disse ulike teknologiene, og da kan vi fort ende opp med spill som har mange meningsløse funksjoner.

 

Akkurat som SixAxis på Playstation 3. En gimmick som mange spill prøvde å implementere i starten uten mye hell. Ta f.eks Lair.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...