Gå til innhold

Kremen av android apps, finner du her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man også spørre etter apps her?

For jeg bruker i dag Nokia N8 (har bestilt SGS2, lagerdato 2. Juni), og tastaturet på Nokiaen er kjempedeilig! Det er bredt og godt og tastene er rett over hverandre, ikke sånn som på S2, hvor f.eks T-tasten sitter over og midt imellom F- og G-tasten, hvis dere skjønner.. Virker som S2-tastaturet er litt mer sammenpresset.. Har leita litt rundt, men finner bare noen voldsomme tastaturer og "smart"-tastaturer osv..

 

Ønsker meg et som ligner veldig på N8 sitt, sånn som på bildet..

post-128081-0-86798900-1306171000_thumb.jpg

Lenke til kommentar

har fremdeles min n8:)

 

grønn som du har faktisk.

 

Må si skrivingen går litt kjappere på n8'en. Men det er nok mest en vanesak. Swipe er jo genialt, men krever litt øving.

 

Men gled deg til du får mobben. Den knuser n8 så brutalt! Hvis du ser borti fra kvaliteten på bilder du knipser.

 

Jeg bruker N8'en på fester (bilder) og i bilen. (fm sender). S2 er overlegen på alle andre punkter:)

Lenke til kommentar

Men må jo kunne gå an å laste ned et annet tastatur til S2? Et bredt og godt et. Vet du om mobilen vibrerer for hvert trykk, som på N8? Jeg kommer til å bruke N8 som navigasjon og når jeg trener (programmet Sportstracker -det kommer til Android denne våren, så kan jo ikke være så lenge til..)

Bildet over fant jeg bare på nettet. Min er sort egentlig, men var det eneste bildet jeg fant i farta med skjermtastaturet fremme ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...