Gå til innhold

Slik blir nye Assassin's Creed (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dumt at de fastholder på denne "Ezio" karakteren. Jeg har hatet ham siden innledningen på AC 2, hvor han viser seg som en umoden drittunge som plutselig finner en kul drakt og bare ifører seg den.

 

For meg ble det da til at han stjal til seg tittelen som Assasin, han ble det ikke ved trening og beviselig mot\skills...

 

Fysj!

Lenke til kommentar

Dumt at de fastholder på denne "Ezio" karakteren. Jeg har hatet ham siden innledningen på AC 2, hvor han viser seg som en umoden drittunge som plutselig finner en kul drakt og bare ifører seg den.

 

For meg ble det da til at han stjal til seg tittelen som Assasin, han ble det ikke ved trening og beviselig mot\skills...

 

Fysj!

For meg er det åpenbart at faren (og til dels broren) til Ezio har gitt han trening i det som er nødvendig for en snikmorder å kunne. Ezio kan jo parkour og nærkamp på grunn av oppdragene han har fått av faren. Selv om Ezio ikke har vært klar over at det er begynnelsen på snikmordertreningen har nok det vært planen til faren hans hele veien. Når faren blir fengslet er han nok rimelig sikker på at han kommer til å dø, eller i hvert fall aldri få snikmorderoppdrag igjen, så drakten og tittelen, som jo er arvestykker, går da i arv til den eldste sønnen som fortsatt er fri, Ezio. Hele familien, fra Desmond til Altaïr, har jo snikmorder-DNA så det holder, så at Ezio bare plutselig stjeler tittelen stemmer nok ikke.

 

Om det er noe å utsette på Ezio er det den "ekle" italienske væremåten, men AC II og AC:B er fortsatt to av mine absolutte favorittspill, så jeg gir litt faen i akkurat det :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til å begynne med var jeg en smule skeptisk til Revelations. Ezio? Tre spill på tre år? Sier kua mø?

 

...men så innså jeg at Brotherhood var et ganske ålreit spill. Jeg ser ingen grunn til å klage hvis Revelations blir like bra. Det kan bli meget morsomt å tusle rundt i Konstantinopel.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Ah, er litt redd for at de oppbruker hele konseptet uten mye nyvinning. Nå skal det sies at alle spillene så langt i serien har blitt spillt minst to ganger av meg, og jeg er fortsatt helfrelst av snikmorder-konseptet. Har lest en plass at de ønsker å lage flere AC-spill, selv om AC egentlig var ment som en trilogi, og håper for guds skyld at de ikke går i den fella av å kopiere det gamle, bare med en ny historie og noen nye karakterer.

Lenke til kommentar

Med AC2 ble jo plutselig franchisen flaggskipet til Ubisoft, så det burde ikke være så overraskende at de nå satser på (minst) en årlig utgivelse. Hvis kvaliteten holder seg er ikke det et problem (Brotherhood var fullt på høyde med forgjengeren), men all erfaring tilsier at før eller siden roter de det til. Men det er jo lov å håpe at ting går bra.

 

Akkurat nå er jeg mer bekymret for at Ubisoft virker allergisk mot å nøste opp plot-tråder, og bygger cliffhanger på cliffhanger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...