Gå til innhold

Oppdater din Galaxy S nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som synes det er dårlig at man må ha programvare for å oppgradere? Min desire laster ned direkte og installerer når du ber den om det...

Spesielt når programmet (kies) i seg selv er ustabilt, og veldig knotete. :(

Ærlig talt har jeg gitt opp de offisielle buildene og gått over til coustom made kernel/builds. Galaxy S har så stort potensiale, men Samsung begrenser den imo.

 

Men så synes jeg det er flott de enda oppdaterer telefonen med nye Android versjoner. At de faktisk tar seg bryet til å gjøre dette.

Lenke til kommentar

Funker som bare det på min (ulåst. Noen ikoner er nye, men jeg bruker SPB 3D, slik at jeg ser ikke hva som er nytt i TW. Sikkert ikke noen voldsomt. Ellers har jeg lest at batteriet skal bli bedre fordi GB styrer denne bedre.

 

Satser vel også på at den er ytterlige mer stabil. Får se. KIES funker faktisk knirkefritt hos meg om dagen.....bank i bordet.

Lenke til kommentar

Bare jeg som synes det er dårlig at man må ha programvare for å oppgradere? Min desire laster ned direkte og installerer når du ber den om det...

Faktisk etter galaxy fikk 2.2.1 så kan du bare oppdatere som HTC mobiler :).

Du bare går på min telefon under innnstillinger og programvare oppgradering.

 

Ser ut som samsung også slo HTC på update også ;):p

Lenke til kommentar

ser heller ikke ut som jeg har fått den

på en tidligere artikkel så skrev amobil at vi måtte ha 2.2.1 for å oppdatere til 2.3.3 noe som jeg har

finner heller ikke noe på kies, men den har vært helt fucka i det siste

alle sangene, bildene og videoene mine er borte og når jeg legger dem inn på nytt forsvinner dem igjen

men uansett er det noen som har råd til hvordan jeg får 2.3.3

Lenke til kommentar

Lastet den ned lørdag kveld. Hadde den tilgjengelig stort sett hele dagen, men måtte lade batteriet først. Gjorde en factory reset og oppdaterte. Fungerer smertefritt. GPS er fortsatt ubrukelig alene. Bruker LauncherPro Plus og har ikke store grafiske forbedringer. Notification-menyen ser penere ut. Batteriet er på 77 % etter cirka en hel dags bruk - hvor jeg blant annet har lastet ned apps og surfet på nettet. Det hele går minst like raskt som med 2.2.1. Skjønner ikke helt hvorfor de skulle ha trukket den tilbake. Min telefon er for øvrig XEE.

Lenke til kommentar

Lastet den ned lørdag kveld. Hadde den tilgjengelig stort sett hele dagen, men måtte lade batteriet først. Gjorde en factory reset og oppdaterte. Fungerer smertefritt. GPS er fortsatt ubrukelig alene. Bruker LauncherPro Plus og har ikke store grafiske forbedringer. Notification-menyen ser penere ut. Batteriet er på 77 % etter cirka en hel dags bruk - hvor jeg blant annet har lastet ned apps og surfet på nettet. Det hele går minst like raskt som med 2.2.1. Skjønner ikke helt hvorfor de skulle ha trukket den tilbake. Min telefon er for øvrig XEE.

 

min er også XEE, så er ikke der feilen er.

Lenke til kommentar

Når jeg startet opp Kies i dag, oppdaterte først programmet seg! Deretter fikk jeg en dialog hvor jeg blir tilbudt å oppdatere fastvareversjon!

 

9O8ZB.jpg

 

Men lavt batteri, så må lade telefon opp før jeg får fullført :)

 

edit: Jeg har fastvareversjon 2.2, FROYO.XWJPA akkurat nå, regner med at den nye oppdatering som kom opp er 2.3!

Endret av NikoM
Lenke til kommentar

Når jeg startet opp Kies i dag, oppdaterte først programmet seg! Deretter fikk jeg en dialog hvor jeg blir tilbudt å oppdatere fastvareversjon!

 

9O8ZB.jpg

 

Men lavt batteri, så må lade telefon opp før jeg får fullført :)

 

edit: Jeg har fastvareversjon 2.2, FROYO.XWJPA akkurat nå, regner med at den nye oppdatering som kom opp er 2.3!

Nei det er ikke 2.3, det er 2.2.1 og du må ha 2.2.1 for å oppgradere til 2.3.3

den oppgraderinga du har fått tilbud om fikk jeg for en måned siden

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jeg har i dag JS8 / JQ1 / JS1 (NEE) i dag, og dette er versjon 2.2.1. Ingen nye oppdateringer via KIES eller oppdateringsfunksjonen til selve telefonen.. Noen andre som har merket betydelig fall i batteritiden etter at 2.2.1 kom? Min telefon holder knapt nok et døgn før den er tom strøm nå.. og slik var den ikke under versjon 2.2. :hrm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...